En nog een cool filmpje.. Maureen die rolt en moet je vooral opletten wat Esmée op het eind zegt.(hoe ze me noemt) Ik ben geen mama, nee, ik ben ...... Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
Gelukkig komt het zijn neus uit want voor hetzelfde geldt blijft het hartstikke vast zitten en dat is ook geen pretje. Geef hem maar een dikke knuf van me.
Wat heeft ze lange wimpers zeg of lijkt dat maar zo? Heerlijk om zo haar vrolijke toet te zien na alle narigheid van de afgelopen tijd.
Is 1 van de 7 schoonheden en hoef je echt niet voor te doen. Sven en Karsten hebben ze ook en krijg er vaak complimenten om.
Lief hoor. Karsten zegt dus Chris (naam onze buurman) maar op zo'n lieve manier. Ik zal eens kijken of ik daar morgen een filmpje van kan maken.
Hoi hoi allemaal! Hoe is het hier? Nog geen foto's van Milan toch? Hier ben ik officieel aangenomen op mijn stageplek. Heerlijk. Voor 3 dagen dus precies wat ik wil.... Verder eigenlijk weinig nieuws vanaf hier..Indi heeft vanavond weer op het potje gepoept en geplast dus gaat de goede kant op.
Kreeg net even telefoon sorry Kwebbels. Ik ga voor de buis want ik heb enorme maagkrampen sinds het avond eten dus ik ga lekker op de bank liggen met een dekentje. Vaak zwakt het dan wat af. Fijne avond nog en tot morgen!
ook voor jou geldt: 40 eurie! voor iedereen die hem zou willen! wie het eerst komt, wie het eerst maalt!