Nee, dat weet je (gelukkig) nooit van te voren. Dat je vriend in elk geval nog wel eentje wil, biedt wel perspectief. Met al het geklus kan ik mij voorstellen dat dit misschien niet het beste moment is.
Het zou kunnen, maar dat doen we maar niet. Twee kids zo dicht op elkaar is best leuk, maar een derde er zo vlot op liever niet (en wat voor commentaar krijg ik dan wel niet???). Maar mijn man wil geen derde, ik weet het eigenlijk niet. Na de geboorte van Teun dacht ik dat we compleet waren, maar dat gevoel heb ik de laatste tijd niet meer.
eerst was het "nee echt geen tweede voor mij!" toen werd het "nou miss dat ik ooit nog wel een tweede zou willen, maar voorlopig nog niet" en nu is het "toch wel leuk een broertje of zusje voor justin, maar nu nog niet" en laatste "eerst de badkamer en de rest afmaken en dan zien we wel goed?" dus zeker perspectieven!! ik heb de aannemer al geregeld hoor!!! :d hahahaha nee das niet waar maar we zijn wel aan het rondkijken!
ohja jij kreeg zoveel commentaar he? achtelijk, moeten jullie toch zelf weten? maar miss komt dat gevoel wel omdat er zoveel mensen om je heen zwanger zijn? en volgens mij is 6maanden dé lijn dat die gevoelens weer terug komen. dat had ik namelijk ook!!
Ja, misschien ook wel! Nou, ik ga eerst mijn aandacht richten op verhuizen en dan zien we wel weer of ik er nog steeds zo over denk.
Nee, we hebben nog geen nieuw huis. Maar we hadden via via gehoord over iemand die zijn huis wil verkopen en die staat precies in de buurt waar wij wel willen wonen. Dus gebeld en verteld dat we interesse hebben, en binnenkort gaan we kijken. Volgende week komt de makelaar hier om ons huis te taxeren.
he veraatje, ik ga er mee stoppen. ben aardig moe aan het worden maar wil nog ff bankhangen met mijn mannetje. Hele fijne avond nog en slaap lekker voor straks!
Goedemorgen! Ik heb weer een keertje lekker mogen slapen. Ben al lekker bezig geweest. Karsten is al in bad geweest, vaatwasser is uitgeruimd, was opgevouwen en zo meteen Maarit naar school brengen. Als ik daar van terug kom ga ik aan haar traktatie beginnen. Moet niet vergeten taart te bestellen.
Wat een lieve foto's van jullie mannetje Ingrid! En wat fijn dat Julian er zo blij mee is!!!! Geniet er maar lekker van en laat je lekker verwennen in je kraamweek! En Sann, wat leuk een zusje voor Ivy! Gefeliciteerd! Geniet er van! Zo, nu ben ik weer weg om mijn kleine meid uit bed te halen. Zal vandaag niet veel online zijn. Vanmiddag en vanavond hebben we personeelsuitje, dus ben er vanavond laat pas weer.