O ik zie jouw berichten dus dat reminds me gelijk dat ik nog taart moet bestellen wat ik ook nu gelijk ga doen anders vergeet ik het weer. Komen jullie zondag nog? Veel suc6 met bouwen.
Ik doe jou aan taart denken .............(en bedankt! ) Reken maar niet op ons, want zoals het er nu uitziet, heeft Rick de waterpokken.
Wat leuk zeg dat jullie een meisje krijgen. Spannend hoor, nog maar een week dan heb je al de 20 weken echo. Wat namen betreft: Lizzy (net als weny van Dijk ), Eliza toch net anders dan Elise. Ik roep maar wat hoor.
Hier heersen de waterpokken geloof ik ook... Dochtertje van vriendin heeft het, dochtertje van mn schoonzusje.. Esmée had me net toch weer een luier vol, rompertje eronder, maar volgens mij nu alweer een luier.. Vanmiddag ws toch maar naar de winkel lopen, want de luiers raken aardig op. Ook nog ff langs schoonzusje als het kan, die vroeg of ik zin had bij haar koffie te drinken, kan Esmée daar mooi buiten spelen.. Maar eerst ff kijken hoe het met Esmée gaat..
Dan hou je de snoepzakken tegoed van me op 15 mei. Heb jij nou net je avatar veranderd? Gave foto van Joost! O nee dat is in je profiel.
De traktaties voor Maarit zijn bijna af. Moet ze alleen nog dichtmaken met een dropveter en een kaartje eraan maar dat doe ik maandagavond pas anders zijn alle dropveters dinsdag uitgedroogd. Ook zijn alle snoepzakken voor zaterdag en zondag klaar. Taart heb ik net besteld, kan ik dat niet meer vergeten. Vrijdagavond nog even een kwarktaart maken dan is het qua taart gelukkig klaar. Hier gaan we met Maarits feestje naar toe: Kinderspeeltuin de Speelheuvel | Houten Daarnaast ligt ook een hele grote kinderboerderij dus de kinderen zullen zich vast vermaken.
zo daar ben ik weer! en nee zolang duurde het niet voor die poepbroek!! werd weer bezig gehouden door mijn zoon. Die kan echt zo moeilijk zelf spelen. Nu ligt hij op bed, weliswaar wakker, maar hij huilt iig niet. Ga even snel wat was weg strijken en dan ben ik weer klaar. Ik probeer het een beetje bij te houden zodat ik niet in eens 2 uur moet strijken. Tis echt mijn favo hobby nl......en die moet je zo vaak mogelijk uitoefenen he!!
ziet er leuk uit senn.. nou, ik wacht nog ff af wat ik vanmiddag doe.. 2 poepbroeken (waterdun) achter elkaar, 2x kleertjes eronder.. zie het niet zitten om alles te gaan verschonen in de speeltuin... misschien maar ff wat ander doen vanmiddag.. ga ik hier wel lekker met esmée in de tuin spelen en vraag ik of de buuf zin heeft in koffie