whahahaha heerlijk!! ik zag net dat er stukje was weggevallen in mijn bericht. Justin kletst al best goed voor zijn leeftijd al vind ik het zelf. Maar het kdv zegt het ook al. Het overbuurjongetje van ons, die is 3 maanden ouder, die spreekt al hele zinnen van 5-6 woorden!! echt super goed!
gelukkig hier nog niet zo'n krijser in een winkel gehad....gelukkig!!! *afkloppen* maar meestal geef ik hem al wat in de winkel wat hij vast mag houden. dan is het alleen ff bij de kassa lastig want dat moet natuurlijk gescand worden en dan moet je het loslaten!!
Super toch. Hele zinnen wow nou ik denk dat ik daar wel lang op kan wachten. Hugh ging pas praten toen zijn broertje ging praten en ze schelen 1,5 jaar
ben vandaag vrij dus heerlijk ongegeneerd forummen!! zometeen nog ff bakkie doen bij vriendin. gaan we lekker fietsen want meneer wil alleen maar fietsen maar niet wetende dat mama niet zo'n goede conditie heeft maar ach, miss komt dat op deze manier weer een beetje goed.
Nee en zo nog 1001 dingen die hij net als zijn vader heeft o.a. Gigantisch in een deuk liggen omdat hij een scheet laat! Gisterochtend oke toen moest ik zelf ook lachen. Ik zet Tygo op de commode (zittend) en wil zijn sokken enzo aantrekken. Kijkt ie inene heel zuur, gaat op 1 bil zitten en laat me toch een wind ! Nou als er een volwasse vent t.o. me zat zou ik ook geloven. hij kijkt me opgelucht aan (terwijl ik nog in shock ben) en hij begint zooo hard te lachen. Nou zijn vader is idem!
Ben jaloers! Ik wil ook bakkies doe bij vriendinnetjes en dat fietsen neem ik dan wel voor lief! Alles beter dan hier!
whahahahahaha geweldig!! Hier net zo hoor, wat betreft de vader dan en moeder soms ook wel Maar justin kan er ook wat van! van de week stond hij voor de trap en hij gaat echt door zijn knietjes en perst en er kwam toch een harde scheet uit!! ik lag helemaal dubbel en ja dan moet hij ook lachen natuurlijk
Ga ff snel die zooi bestellen pfffffffffffff en dan ben ik zo weer terug! Oh #$!%$^@%& de postbode komt ook nog eens de middagpost brengen! *zucht* Is het nog geen augustus ???????????????
tis zelfs zo erg dat ik me verveel!! hehe maar zometeen is onze kleine draak weer wakker en dan verveel ik me vast niet meer