haha nee ik knijp m niet hoor. woon nu 10 km verder weg van zee af he. alleen baal ik wel van t feit dat er weer een brand is uitgebroken in t mooiste gebied wat wij hebben in noord holland en daarnaast zie ik mijn avondje schoorl aan zee aan mijn neus voorbij gaan. nu wordt t egmond aan zee maar toch. vindt t zo zielig ook voor die mensen dat ze weer gevaar lopen om hun huis en haard te verliezen en ik weet als 1 van de weinige hoeveel inpackt dat op iemand heeft en hoeveel angst t met zich mee brengt.
Hé Ling heb jij enig idee hoeveel zandbakzand er in die zandbak onder de toren kan? Ze verkopen het in zakken van 25 kg, maar dat zegt me zo weinig.
Hoi meiden, ik krijg een neefje!! mijn zus heeft donderdag haar echo gehad en het is dus een jongen!! Maandag gaan we allebei voor een 3d echo samen! heb er echt zin in, want foto's 20 wk echo waren niet mooi, dus hopelijk nu wel!!
hoe groot is de zandbak? die van ons is 120x120 en daar zitten 5 zakken in, maar had meer in gekund...
nou de zandbak die we nu hebben is groter en daar gingen 8 zakken in dus onder die toren zeker wel 6 denk ik. wij scheppen het over want die andere wordt zondag opgehaald! mazzel he!!
die maat hebben wij ook en hebben er dus 8 in gedaan. dat aantal werd erbij geleverd toen we die aanschaften. dan zit hij wel lekker vol en kunnen ze goed graven zonder dat ze meteen op de bodem zitten maar dat is maar net wat je wilt natuurlijk.
Dan denk ik dat ik er eens 5 mee laat komen met het speeltoestel mee. Hoef ik er niet mee te sjouwen . En dat waren ook zakken van 25 kg of weet je dat niet meer? En wat zeiden ze nou exact van over de kleuren van de glijbanen? Verschieten alle kleuren, maar de blauwe het minst? Of hoe zat het nou? Hebben ze ook gezegd hoe snel ze verschieten? Fijn dat de zandbak verkocht is!
oh ja wacht!! wij hebben er een extra plank op gemaakt omdat we hem zo laag vonden dus dan is het miss een zak of 4 die er in gaat. wij vinden dat hij lekker mag graven en dan heb je een wat diepere bak nodig. maar dat is wat iedereen zelf wilt natuurlijk.
bij ons zit ie niet bomvol nee, maar hadden inderdaad ook echt geen idee hoeveel erin moesten, haha... maarja hij heeft er nu wel superveel lol mee!!
ja waren zakken van 25 kg, is standaard. lekker laten bezorgen!! hebben wij toen ook gedaan! ja ze verkleuren allemaal maar bij de blauwe zie je het het minst. tenminste dat is wat ze tegen ons zeiden.
Ja maar de zandbak lijkt zo klein op de tekeningen van het speeltoestel . Of valt dat mee Ling? Of heb je hem nog niet af en kun je het nog niet zeggen? Hij lijkt vooral zo vreselijk laag.
ja, denk maandag avond erop gezet en vandaag verkocht. best snel!! tis ook wel de goede tijd denk ik om hem nu te verkopen. het mooie weer komt eraan he !