En hier heb ik nog een keer rood en geel en blauw: Marktplaats.nl > Jungle Gym Speeltoestel - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buitenspeelgoed Vind geel ook tegenvallen. Ziet er op de foto's van Jungle Gym ook heel anders uit.
oh hier net een slimme actie van dennis:x ga ik net justin zijn tandenpoetsen wat eindelijk 2dagen heel goed gaat (elektrische apart met de mededeling dat als hij goed poetst hij die daarna mag) gaat dennis zich er in ene mee bemoeien. Ik zet hem op de wasmand, wil hij die elektrische hebben, dus ik begin met praten, nee nadat je gepoetst heb, dan mag je hem hebben, en met dat ik dat zeg geeft dennis die tandenborstel en zegt: ah als je hem geeft dat gaat hij vast wel zijn mond open doen!!!! WAT???? WAAR BEMOEI JIJ JE MEE??? Denkt zeker dat ik dat nog niet geprobeerd had!!! g******* wat was ik boos! ja ik hem weer afpakken maar ja toen was de ellende al compleet. Justin huilen dus ja die elektrisch maar weer terug gegeven. ik dennis vervloekt zo ongeveer, zegt ie ook nog 'ik heb daar echt geen geduld voor hoor!! dat gepiep de hele tijd en zijn mond niet open doen!!' nee HUH!! dat weet ik ook wel. ik heb eindelijk een manier gevonden en die help jij even na 2 dagen al om zeep!! grrrrrrrrrr uiteindelijk zei hij toch: sorry ben te snel geweest, mijn fout. en bedankt! einde klaagmodus (maar ben er nog kwaad om. ben nu benieuwd hoe het morgen zal gaan....) zucht...echt...mannen.....nou ja die van mij....:x
Ik vind er net iets over op het internet.......... "Als u lijdt aan de ziekte van Pfeiffer (klierkoorts) of lymfatische leukemie (vermeerdering van witte bloedlichaampjes met klierzwellingen). U heeft dan een grotere kans op huiduitslag." geen huiduitslag te bekennen tot op heden *gelukkig*!!!
Ik kan het bij de apotheek vragen......die weten het vast ook wel (had ik ook eerder kunnen bedenken natuurlijk )
Super! Ik krijg 1 nieuw boek. Dat boek was namelijk blijkbaar door iemand gecontrolleerd en op elk blad zat een vingerafruk en een vouw. Ook was dat boek heel slecht afgesneden. Ik een klacht neergelegd en krijg gewoon een nieuwe, zonder enig probleem. En ik heb al vaker zonder enig probleem een nieuw boek gekregen: ze hoeven de foute niet eens terug. Het andere boek was trouwens wel in orde (ik had 2 dezelfde boeken voor de prijs van 1).
das mooi zeg!! bij ons zit er in de kaft een klein vouwtje maar dat komt miss doordat hij zo dik is. weet het niet. zal eens vragen. miss krijg ik hem dan ook dubbel
zat ook eigenlijk te denken aan iets heel ergs of zo ......maar huiduitslag is niet onoverkomelijk natuurlijk . Maar gelukkig is dat (nog) niet het geval!
echt hoor! soms kan ik hem wel schieten! nooit bemoeid hij zich ermee, en nu gaat het eindelijk na wéken vechten en tieren, 2 dagen goed en ja hoor!! daar gaat mijn methode! echt, daar kan ik zo kwaad om worden!!!!
Jawel, maar dan wordt het misschien toch lastig als Bas, ik en Merel erin zitten. En het feit blijft, ze zitten niet in de buurt.
Ik kan me er alles bij voorstellen! Het was ook absoluut geen handige actie van hem. Maar ik geloof uit je verhaal dat hij dat uiteindelijk ook wel inzag.... Morgen gewoon weer opnieuw oppakken en doorzetten! (en anders mag Dennis voortaan Justins tanden poetsen )
je zou denken van wel he maar hij doet justin bijna nooit naar bed. ja als ik er niet ben en ik denk dat hij het poetsen dan lekker afraffeld ja weet het, slecht oom zo te denken maar ik weet voor 90% zeker dat het zo gaat. hij is zelf ook al zo goeie poetser *zucht* wat ik iedere keer al zeg. helaas gaat hij het op deze manier ook overbrengen op justin