ik denk dat je het goed denkt!! heb het ook al eerder gehad, maar toch zou het niet mogen volgens mij. want hij is niet recht ofzo. nou ja het is niet echt storend ofzo en ben er zo al blij mee dus ach ik laat het maar zo. wel slecht trouwens van die vouwen en vingerafdrukken!
Nu betwijfel ik of we het over hetzelfde hebben. Plaats anders eens een foto van wat je bedoeld. Ik heb het wel eens gehad, bij Merel's vorige boek, dat ik de herdruk binnen kreeg en die was ook fout: de laatste pagina zat voorin en de eerste pagina achterin. Oftwel het boek zal volledig verkeerdom gebonden. Zag er heel vreemd uit bij foto's die over 2 pagina's heen liepen: de linker pagina zat dus rechts en omgekeerd. Dus toen nog een nieuwe gekregen.
is een beetje lastig fotograferen want dat weerspiegeld zo. heb foto op de kaft. ach laat maar. ik vind het wel prima!!
Hier ook een foto op de kaft. Ach en anders stuur je via de site gewoon de vraag in en dan reageren zij wel. Mijn bedoeling was gewoon een klacht neerleggen, want ik hoefde niet speciaal een nieuw boek. Ik wilde ze het gewoon laten weten. En prompt krijg ik een bericht dat het boek opnieuw in productie is genomen.
Valt op zich ook niet zo heel erg op...........ten minste bij hun niet . Staat bij hun redelijk dicht langs de plantenborder/schutting en komt uit in het gras (rood of blauw was een echte blikvanger geweest).
Vragen kan altijd. Er zit een soort van vragenformulier onder de klantenservice op de site. Je hebt inderdaad je ordernummer nodig.
Ik wist dat ook niet. Weet wel dat neusspray verslavend is en daarom niet langer dan een week gebruikt mag worden.
Hallo!!!! Ben ik ook weer even, heb wel bijgelezen maar mijn geheugen ligt denk ik nog ergens in de verloskamer ofzo want heb erg weinig onthouden. Wel dat Essie de vijver dicht heeft!!! Zieke Mika, is hij weer beter?? KK, gezellig als jullie langs komen!!! Laat maar weten wanneer jullie kunnen!! Silla, lastig met de namen. Vind Silla inderdaad wel een leuke optie! Hoop dat je snel iets vind wat HET is voor jullie! en dat was het dus. Hoop dat het met iedereen goed gaat?!! Hier gaat alles z'n gangetje, Milan is vandaag 30gram aangekomen na er eerst 240 te zijn kwijt geraakt dus gaat weer de goede kant op, als hij morgen ook weer is aangekomen dan mogen we van het weekend lekker met hem naar buiten!!!! Verder doe ik redelijk rustig aan, overdag helemaal niks. Nou ja spelen met Julian en alles wat nodig is met Julian en Milan en 's avonds gewoon een beetje de troep opruimen samen met Roeland en een tripje naar de supermarkt voor wat kleine dingetjes, kan om de een of andere reden niet op mijn gat blijven zitten hahaha.
Bij ons komt ie ook redelijk dicht langs de hedera schutting en hij zal ook in het gras uitkomen (het hele toestel moet in het gras komen). Daarnaast wil ik nog wel een kleine border met planten. En die wil ik juist op laten vallen, dus misschien is groen dan juist wel een optie. Aan de andere kant wordt het wel heel groen .