ja dat wist ik ook. ik heb het niet gebruikt tijdens de zwangerschap daar niet van maar wist niet dat het mocht
En dan afwachten. Niet geschoten is altijd mis. En krijg je een nieuwe mooi meegenomen. Zo niet: je vond het toch al niet storend, dus..............
fijn dat het zo goed met je gaat!! maar doe toch maar rustig aan want je bekken heeft zo'n klap gehad.Die moet nog wel bijkomen dus geen gekke dingen doen hoor!!
oh dat vind justin dan weer niet erg. alleen het uitspoelen vind hij niet heeel erg leuk maar hij gaat er niet om huilen. tegenwoordig staat hij al allen onder de douch en doet zelfs zijn hoofd eronder, dus dat gaat wel super!
Hier ook een drama. Maar eigenlijk alleen het spoelen. En zelfs als er niks over d'r ogen heen gaat, schreeuwt ze de oren van je hoofd.
Oké zo ziet de rood er dus nu een paar jaar uit: Marktplaats.nl > buitenspeeltoestel jungle gym - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buitenspeelgoed LELIJK!
IK heb toch even opgezocht over die neusspray op de website apotheek.nl. Dit kwam ik tegen: Mag je een neusspray tegen verkoudheid gebruiken tijdens de zwangerschap?Neussprays tegen verkoudheid bevatten een stof (meestal xylometazoline) die het neusslijmvlies doet slinken. Deze stof wordt in kleine hoeveelheden opgenomen in het bloed en kan dan de doorbloeding van de placenta verminderen. Het ongeboren kind zou daardoor minder voedingsstoffen kunnen krijgen. Kortdurend gebruik van zo'n neusspray is geen probleem. U moet deze sprays echter niet langer dan 5 dagen gebruiken (dat geldt overigens ook buiten de zwangerschap).
door samen met hem te gaan douchen denk ik. wij hebben geen bad dus hij moet of in zijn kleine badje of onder de douche. dus ik ga heel vaak met hem samen onder de douche en dan ga ik erbij zitten of ik til hem op of we spelen samen onder de douche met eendjes en bakjes water. en hij wil vaak de douchekop zelf vasthouden en dan gaat het uiteraard alle kanten op maar ach het is maar water. En nu gaat hij alleen en sta ik te wachten tot hij klaar is!! Helaas moet ik er altijd zelf een einde aan maken omdat hij er dan niet meer uitwilt!! en dan is het gillen joh!! hahaha maar ik moet wel vaak zeggen: justin, ga eens onder de douche staan! iets naar achetren en nu die kant op (ik wijs dan) want dan gaat hij zo op in zijn spel dat hij er onder vandaan gaat maar dan luisterd hij wel en gaat er meteen weer onder staan. wel lief om te zien hoor, zo'n kleine kippekont in zo'n grote douche!!