Vind het inderdaad echt mooi dat er zulke gelegenheden zijn voor die mensen. Zou het alleen zelf wel heel moeilijk vinden om er mee te werken en er leiding aan te geven. Vind het heerlijk om op school met kinderen te werken, maar geloof toch niet dat ik geschikt zou zijn om alleen maar te werken met zulke mensen. Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen gaven Ook al zo'n lekkere uitslaper dus!
hihi mika is volgens mij een beetje verliefd op k3 . Ze waren net met een liedje op de tv en meteen glunderen toen ik zei wie dat waren. En vroeg ook of hij k3 kon zeggen dus zeg ik k en hij zou 3 moeten zeggen maar dat deed ie niet alleen beetje verlegen lachen . Best wel schattig
trouwens mag ik nog een dillema aan jullie voorleggen. Gaat niet over mij of Leon maar over mijn broertje en zijn vriendin en mijn ouders.
Zo, ik ben weer weg. Arinde heeft haar repertoire inmiddels afgewerkt en wil nu uit bed Tot later maar weer!
doe het gewoon, is nl best een verhaal . Mijn broertje gaat met een meid al ruim een jaar. Mijn broertje heeft zoals de meeste denk ik wel weten een drugs verleden, en hij zou er nu sinds dat hij zijn rijbewijs kwijt geraakt is en op controle moest er vanaf zijn. Maar nu blijkt dat ie toch weer gebruikt heeft (snuif snuif) 1 malig zegt ie. Dus zijn vriendin over de zeik. Moet er ook bij vertellen dat die meid dus elke dag bij mijn ouders is en daar onderhand woont. En elke keer als mijn broertje komt hem ligt te vertellen wat hij moet doen enzo. En daar kan mijn broertje dus niet tegen en wordt hij opgefokt waar die meid dus weer niet tegen kan en hebben ze weer ruzie. Ook als ik een keertje met Mika naar mijn ouders ga dan zit ze op de bank en is ze kwaad op mijn broertje en ligt ze wat chagerijnig te zijn enzo. Maar nu laatst kwam ze dus helemaal hysterisch naar onder. Ik was met mika bij mijn ouders aant eten en roept ze hysterisch tegen mijn moeder dat ze een smerig ventje als zoon heeft en dat hij een leugenaar is en bla bla. Mijn moeder en ik kijken elkaar aan. Die meid nog steeds helemaal hysterisch aant schreeuwen (hallow mika zit erbij!) en aant huilen en aant doen. En ze ging naar huis en het was nu zeker over tussen hun blabla. Nou uiteindelijk kwam het eruit dan dat ie weer gebruikt had. En toen hebben ze samen gepraat en de uitslag was dat ze weer thuis ging wonen bij haar moeder en dat ze niet meer bij mijn ouders zou zijn de hele tijd.... maar wat blijkt nou. Sinds deze week is ze weer 2 dagen bij mijn ouders en mijn broertje weer opgefokt. Heb hem ook gezegd zet er dan een punt achter want dit gaat niet werken, maar krijg geen antwoord. Mijn ouders vonden ook dat ze maar thuis moest gaan wonen enzo, maar ze doen er nu verder ook niets aan dat ze weer daar zit. Snap er zelf soms helemaal niets van, van mijn ouders niet, ze zeggen dit en doen dan totaal wat anders, mijn broertje dat hij haar dan gewoon laat slapen, en haar zelf dat ze zelf aangeeft thuis te gaan wonen en dan weer 2 dagen bij mijn ouders zit. Wil me er niet veel mee bemoeien maar het is ook mijn broertje en ik wil ook dat het goed met hem gaat en dat gaat het nu zeker niet.
tsja moeilijk verhaal, weet alleen wel dat het moeilijk is om een relatie moeilijk te eindigen is na een jaar. Mijn broer heeft een psychisch verleden heeft destijds ook wat met een meisje gehad die half bij ons in huis woonde, zij maakten elkaar ook niet gelukkig, maar heeft echt lang geduurd voordat ze elkaar loslieten. was ook altijd de grootste drama met die twee, maar de enige die er wat aan kunnen doen zijn zij zelf, mijn ouders wouden haar ook niet verbieden om bij ons te komen omdat het toch zijn vriendin was. Heb wel eens tegen hun gezegd dat ze hun problemen tussen hun moesten houden en zou dat ook gewoon tegen die vriendin zeggen denk ik dat ze niet zo dramatisch moet doen waar een kleine bij is.. en dat drugs gebruik, ik hoop inderdaad voor jullie dat het maar eenmalig was.
Ik heb van de ene kant zoiets van ze bekijken het zich maar, ga hun niet helpen. Maar van de andere kant heb ik zoiets van ja ik kan daar straks niet met mika meer komen omdat hun de hele tijd ruzie hebben en schreeuwen waar mika bij is...
tsja maar als zij met z'n tweeen zo negatief blijven... mijn broer kan ook echt super agressief zijn, doet hij dat als hij bij mijn ouders is en ik ben er ook, ga ik gewoon lekker naar huis!
Dankjewel! Hij klaagt wel wat over jeuk en pijn.....maar vooralsnog valt het wel mee....maar hij krijgt er wel nog steeds bij, dus het gaat bij hem echt in etappes . Hij heeft wel een goede nacht gehad; was dus om 5 uur gistermiddag al in slaap gevallen, van 7 tot ong. 19.45 uur even wakker en daarna weer geslapen tot vanochtend 5.43 uur . Oké wel vroeg, maar hij heeft toch de nodige uurtjes gemaakt .
Daantje: ik sluit me wel aan bij wat Lisette zegt! Maar moeilijk is het wel. Je kunt hen niet helpen en ook niet dwingen....maar als je je er niet prettig bij voelt dat zij ruzie maken waar jij en Mika bij zijn, dan zou ik hen misschien toch eens met de neus op de feiten drukken en dan desnoods maar zeggen dat je niet meer komt, als zij niet normaal kunnen omgaan met elkaar waar kleine kindjes bij zijn! (en dan ruziën ze maar weer verder als jullie weg zijn )