Ik kreeg net een berichtje van Daantje. Ze ligt op bed met een flinke buikgriep. Vannacht heeft ze 3x over gegeven en nu is ze flink aan de race. ook heeft ze last van een fikse hoofdpijn. Heel veel beterschap Daantje, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Nu snel terug om 10 kids in toom te houden.
Goedemiddag meiden, Senn: veel plezier met het feestje van Maarit, wat een lekker weer treffen jullie!!!!! Daantje: beterschap meid. Je zit op het moment wel in de lappenmand zeg! Naomi: fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt, maar kan me indenken dat je zo niet echt kan genieten. Essie: lekker hoor dat Merel zo kan uitslapen. Hier slaapt Arinde gelukkig ook goed, meestal tot kwart voor 8 dus dat vind ik ook wel netjes. Veel plezier met de BBQ vanavond! Wij zijn vanmorgen gezellig naar de Intratuin geweest. Flink wat planten gekocht voor de tuin, dus die gaan we zo maar eens poten. Verder voor Arinde nog leuke laarzen gekocht daar, dus weer helemaal tevreden. En natuurlijk uitgebreid bij de konijnen/vissen/vogels gekeken, dat vindt ze altijd zo leuk! Nou, ik ga er weer vandoor, eens lekker de tuin zomerklaar maken. Stoelen schoonmaken, tafel op de goede plek zetten en de planten in de potten en de tuin doen. Geniet allemaal maar lekker van dit heerlijke weer!!!!
Lieve foto zeg Ingrid! Hier een lekker ochtendje gehad.. Eerst lekker met Esmée binnen gespeeld omdat het nog iets te koud was in de schaduw waar ze zandbak staat.. Rond half 11 kopje koffie binnen gedronken en toen lekker met Esmée naar buiten gegaan.. Heerlijk samen buiten gespeeld met de bal en in de zandbak. Had haar wel ingesmeerd, want in het zonnetje was het wel warm! Toen Maureen rond half 12 wakker gemaakt en Esmée een broodje gedaan en die liep rond kwart voor 12 met slaapzak en knuffie in de handen naar de deur, die wou slapen.. Dus Esmée op bedje gelegd en daarna Maureen de fles gegeven en toen Maureen in de wipstoel gelegd en toen heb ik de hele benedenverdieping schoongemaakt. Daarna wou Maureen alweer naar bed, dus die naar bed gebracht en boven de was opgehangen. Daarna 2 wassen opgevouwen beneden. Esmée is nu lekker wakker.. Nog ff hier achter de laptop, want ze wil nog ff voor de tv en daarna lekker weer naar buiten. Vriendin komt vanmiddag lekker met haar 2 kids, dus gaan gezellig buiten zitten! Heerlijk!
Klinkt als een gezellige morgen met je 2 meiden!!!! Speelt Esmee graag in de zandbak? Heb hier net een zandbak besteld, dus over 2 weken kan Arinde er ook in. Denk dat ze het wel erg leuk vind!
Ja, Esmée vind het lekker in de zandbak! Vanmiddag vriendin geweest.. Hele middag verder lekker buiten geweest. Maureen werd rond 3 uur wakker, dus die heeft ook lekker bij ons buiten 'gezeten' in de wandelwagen.. Vond ze geweldig.. Heeft er fruithapje in gehad en de fles.. Ze heeft er gewoon 2 uur in gelegen.. Vond ze geweldig! Net heeft ze een half groot potje met courgette, tomaat, ham en rijst op en smullen dat ze deed! En nu ligt ze nog ff lekker op bed..
Naomi, kan me voorstellen dat je nu niet onbezorgd kunt genieten van je zwangerschap. Hoop voor je dat de laatste paar weken voorbij vliegen!!!
dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkte niet! Maar het werkte wel zoals ik het deed!! hihi dus gelukkig gaat het goed.
ik ben net met justin naar de ijssalon geweest en hij bleef maar roepen daar: IJS!! IJS! IJS! dus sta ik daar met een rode kop: hij heeft het nog nooit gehad hoor!! het lijkt net of ik iedere week hier kom !!! lekker voor shcut! gelukkig kon iedereen er erg om lachen!! lekker ding hier ook een leuke dag gehad. s ochtend eerst naar de markt, met justin en toen be ik een tramhalte eerder eruit gegaan zodat we nog lekker door het park naar huis konden lopen. Uiteraard was justin in slaap gevallen, 5 mninuten voordat we thuis waren. gewoon lekker op bed gelegd en toen ben ik nog even naar mijn werk gereden, uiteraard op de motor , om mijn telefoon op te halen want die was ik vergeten (hoe slim). Dus was op de heenweg lekker omgereden, via houten en door utrecht langs het stadion ed dus dacht, dan ga ik op de treugweg gewoon via de snelweg. Was die afrit afgesloten! moest ik helemaal omrijden!! heeeeel naar!! was dus pas na ruim een uur weer terug en justin was iedere keer wakker geweest. uiteindelijk heeft hij niet veel geslapen maar ja, dan maar niet. En toen vanmiddag nog met hem wezen fietsen en dus ijsje halen na het eten. en nog even lopen donderen. Oh wacht, ik heb me echt rot gelachen op de fiets vanaf de ijssalon!! de tranen liepen over mijn wangen. ik denk dat mensen me echt als een debiel hielden zo p de fiets! Dioor het gehobbel, viel het scherm dus iedere keer naar acheter en zat justin echt te kijken van hellup!! dat scherm in mijn neus!! eh juist...sorry!!