Juli 2008 mama's (Deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hey, deel 5 alweer? iedereen weg nu?

2. Zo, beide dames op bed.

Esmée ging zonder protest slapen, maar rond half 8 begon ze te roepen, bah, bah, drinken, bah... toen is Christian erheen gegaan, maar was niks, dus weer naar beneden.. 10 min. later weer hetzelfde, ben ik erheen gegaan, luiercheck gedaan, weer op bed gelegd en het is nog stil gelukkig... ze heeft niet gekrijst, niks!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn dat de aanpak lijkt te werken bij Esmée!! :)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Senn, Joost heeft helaas nog steeds verhoging.........:( :( :(

En was vandaag ook steeds boos en verdrietig om vanalles en nog wat ;) :(

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo hier ligt Indi ook op bed. Bleef maar mama roepen en huilen. Ben dus net even gaan kijken of ze wat had maar ze wilde dus drinken. Dus maar even drinken gegeven en nu is het stil..

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Moet eigenlijk aan school zitten nu maar heb ff geen zin :) Heb over 3 weken 2 examens. 2 theorieexamens en ook nog 1 praktijk examens (bloedonderzoek en urineonderzoek). Praktijk maak ik me niet echt druk om. Maar voor 1 vak het theorieexamen zie ik erg tegenop :( Is ontzettend veel droge stof (gaat over allerlei ziektes en wat daar bij hoort) en ingewikkeld....Maar goed, ga zo toch maar ff leren.

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

hoi!!!!!!!!!!!!!!!1

daar was ik eens een keer weer
    hoe is het hier?
    ingrid al bevallen?
    en zijn er nog nieuwe zwangeren bij?
    heb een paar keer (letterlijk) een poging ondernomen om weer mee te kleppen, maar zoals jullie gemerkt hebben is dat niet gelukt.

momenteel heb ik het op mijn manier nog steeds druk met van alles en niks en dan ben ik ook nog steeds niet aan mijn nieuwe rooster gewend.
    verder hier bij ons alles prima eigenlijk.
    de kids zijn momenteel wel heel druk. ben dan ook echt blij als ik ze overdag naar buiten kan schoppen en 's avonds het bed in.
    sam weet momenteel met slapen niet goed wat ze wil
    overdag slapen zit helemaal geen ritme in (de ene dag 2x een uurtje de andere dag 1 lange ruk en soms zelfs helemaal niet)

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik zie dat ik mijn avatar ook wel mag aanpassen
    eens ff kijken wat ze hier hebben

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Even doorbijten meid!!!!! Kom op, je kan het! :)

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

fijne avond verder

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

he ramoon
    hoe is het met joost?

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

wanneer is de meeting trouwens?
    kan ik kijken of ik ook kan komen

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou dan ga ik er toch maar vandoor
    slaap lekker voor later

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Beetje zo-zo.......

Op zich gaat het best goed, maar hij was vandaag veelvuldig boos en verdrietig om vanalles en nog wat :(. Maar ik denk dat dat een beetje de nawerking van vrijdag is. ;) Wat ik erger vind en waar ik enorm van baal, is dat hij nog steeds verhoging heeft ;)....

15. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    pfff kunnen jullie me er aan helpen herinneren dat ik nooit meer het bedd samen opmaak?? grrrrr chagarijn! tis nooit goed. doe het wel alleen dan zit het er zo omheen zonder gezuer en gezanik!!:x

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Slaap lekker!

ps: hoe staat het met de voorbereidingen voor de grote dag? wil het allemaal een beetje lukken?

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    VOortaan het bed alleen opmaken!!!! :D

Was het zo erg???? Ik doe het ook altijd alleen. ;)

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    dank! ;)

ach man, hou op, schei uit!
    Dan zit er niks aan zijn kant, dan te veel, en dan ligtr het niet recvht genoeg en dan is de kleur niet goed....echt hoor! vrouwen kunnen zeuren en piepen maar die vent van mij is net een wijf!!!

19. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    zal idd wel de nawerking zijn. vervelend dat zijn verhoging er nog steeds is.:( molletje helpt niet?

20. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ga morgen naar mijn nichtje (12) toe. Die ligt in het ziekenhuis met een scheur in haar lever.:$ ze was gevallen op school op een bankje. ze klaagde eerst over pijn in haar schouder, en later over pijn in haar buik dus mijn broer is meteen naar het ziekenhuis gereden en toen moest ze meteen opgenomen worden. Ze heeft 2 dagen op de IC gelegen maar gelukkig niet geopereerd, wat wil zeggen dat het zich wrs zelf aan het genezen is.

Deel Deze Pagina