Pat eet ook het liefst bij alles mayo, blegh! En dat mag hij van mij dus niet meer, omdat ik het niet nodig vind dat de kinderen ook over mayo bij of op eten! Nu mogen ze dus af en toe ketchup en papa dan wat mayo
Ik ook en nu helemaal nu ik zwanger ben . Maar na de zwangerschap moet het er weer af en wil ik weer naar mijn trouwgewicht toe! Het moet gewoon.
Ja 2 tubes!! Maar dan praat ik nu echt wel over een jaar geleden! Valt me mee dat ik niet dichtgegroeit ben Nu ben ik aardig genezen ervan. Heb geloof ik afgelopen 5 maanden 1 tube gehad.
Die vind ik nog niet zo vreemd eigenlijk! Die zijn lekker zelfs! En tosti doe ik hier altijd met tomatenketchup.
mijn hemel!! das echt veel!! maar ja, wij eten gewoon uit een pot en ook allerlei sausjes maar niet iedere avond. je kan beter de rode sauzen eten dan de witte he!!
wat telt nog meer dan? ik kijk altijd naar de calorien, daar zit alles bij elkaar toch? of wordt ik nou gek? ja weet dat er nog dingen in kunnen zitten die niet goed voor je zijn, zoals aspartaam enzo.
idd, maar de vetpercentages en zoutpercentages en zo kunnen onderling ook nog heel erg afwijken en ik denk dat dat ook nog wel verschil maakt...... Maar dat weet ik niet zeker hoor.
Ja dat weet ik. Maar als ik naga is mijn sausgebruik echt teruggelopen naar veel minder als wat ik had. Ook bij vlees probeer ik geen saus meer te doen.. Oh gadver, ik kom nog even op een flashback en die is echt om te kotsen...Hou je vast!!! Vroeger deden mijn zussen en ik door de macaroni fritesaus!!!!! GADVERRRR als ik er aan denk ga ik echt ..........