Zal ik eens wat zeggen..................................... Pat eet geen macaroni als ie er geen mayo op mag doen. (en aangezien hij toch al niet graag macaroni eet )
Ik heb hier nu voor me: halfvolle fritessaus van Remia met 670 KJ per 100 ml, 13 gram vetten waarvan 12 gram onverzadigd (= goede vetten) en 9,4 gram koolhydraten. Ook heb ik voor mij: AH mayo met yoghurt met 1270 KJ per 100 ml, 26 gram vetten waarvan 21 gram onverzadigd en 12 gram koolhydraten. Wij dachten ook altijd dat iets op yoghurtbasis beter was .
iew! ketchup zeg ik oke, maar mayo? dat lijkt me niet echt lekker!! wel knap van je dat je zo bent geminderd.....hahahaha het lijkt of je bent afgekickt!!
Maar Rick wil dat dan ook natuurlijk .....maar die krijgt nu wat geraspte kaas erover (net als mama ) en dat vindt ie gelukkig ook lekker
Mayo is t.o.v. fritessaus altijd vetter. Zelfs de volvette originele fritessaus van Remia is beter dan mayo.
Haha een beetje wel hè? Net roep ik dat ik een echt sausmens ben maar kan beter zeggen WAS. Want als ik erover nadenk is het dus al heeeeeeeeel erg geminderd.