Is het toch niet voor niets geweest. Maar wel balen als je op het punt staat om naar je werk te gaan.
Dan is dat veranderd in je banner en is het geen andere zoals ik dacht. Volgens mij heb je de keuze al gemaakt.
Wilde ik ook graag met Karsten omdat we toch van beide smaken al 1 hadden. Maar Niels wilde het persé wel weten. En al had ik het niet willen weten dan was ik er tijdens de 20 weken echo toch wel achter gekomen want toen ze dat ding op mijn buik zette het eerste wat je zag was die grote zak van hem. Kon niet missen.
Fijn dat alles goed was met jullie kleine meid! Ik zou dan wel een 3/4D echo doen dan heb je ook misschien mooie foto's van haar gezichtje.
Zo ik ben eindelijk bij. Nu is het tijd om de kids naar bed te doen en dan lekker voor de buis. Morgen laatste werkdag en dan weer vrij. Ik ga zondag lekker in de tuin werken. Iedereen een fijne avond nog en tot morgen.
@essie, ben je nog wezen shoppen vanmiddag? Winkelende vrouw steekt kennis neer | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Lukt ook wel hoor.......maar met alleen Joost is het toch gemakkelijker . En Rick is op het moment ontzettend aan het zeuren en dreinen.........word er echt een beetje moe van
Yep.... Jawel, maar vooralsnog alleen met chemo en dat willen ze nu nog even uitstellen voor als het "echt" nodig is, omdat ze net een hele reeks chemo en bestralingen gehad heeft...... Morgen eerst maar de botscan afwachten....