Mega digi knuffel voor jou van "ons" !!! Er is een collega jarig een heeft zelf appeltaart gebakken! Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ik kon het natuurlijk niet laten om bij kv een test te halen en ze direct allebei te doen is het niet zo dat de teststreep nu net zo donker moet zijn als de controle streep???? bij de ene test is de teststreep lichter dan de controlestreep en bij de andere is de teststreep maar heel ietsje lichter als de controlestreep (ik weet wel dat ik mijzelf op deze manier veel onzekerder maak maar het is het enigste wat ik nu kan doen om mezelf enigzins gerust te stellen) De strepen kwamen wel bij beide testen al tevoorschijn voordat de urine aan het einde van de strip was...dat is toch een goed teken?
die testen zeggen niks meer alleen maar dat er nog steeds hormonen in je lijf zitten. als je een mk zou hebben heb je ze ook nog steeds in je lijf en moet je ook eerst je ongi afwachten voordat je hormonen uit je lijf zijn. pin me er niet op vast maar zo had ik t begrepen... je maakt jezelf hier alleen maar gekker mee en als je t echt zeker wilt weten moet je de ha bellen om een echo te regelen.!
ja ik weet het....tis ook stom dat ik het gedaan heb maar ik moest het van mezelf doen al was het alleen voor de bevestiging van die 2e streep
oe jaloers. ik moet nog tot vanavond wachten. wij eten op vrijdag altijd friet dus nog ffies geduld al heb ik wel erge zin in een satekroket of kipvingers met mc donalds saus smakelijk trouwens
tja, maar toch is het niet leuk om van elkaar gescheiden te zijn als je niet anders gewend bent, toch? zo zie ik het dan weer...
och jeetje. weer ziek. houdt ook echt niet op he. hopelijk knapt ze snel op zeg. gelukkig dat t met maureen nu super gaat. houden zo he.
oh en kk bedankt noog voor die link van die opheffings uitverkoop bij de gratis topic. ga er zeker ff kijken
Goedemiddag dames, Liesje: lastig die onzekerheid! Persoonlijk zou ik me, met alleen buikpijn niet al teveel zorgen maken. Bruin/roodverlies in combi met buikpijn is zorgelijker natuurlijk. Buikpijn zelf kan ook zoveel andere redenen hebben! Maar als je er echt heel erg onzeker van bent, dan zou ik toch maar even bellen. Als je de situatie uitlegt zeggen ze misschien gelijk wel dat je een echo krijgt. Je kan het altijd proberen toch?? Essie: kan me voorstellen dat je je even hebt laten gaan hoor! Dat mag natuurlijk best! Ik heb ook best wel traantjes gelaten toen mannetje voor de eerste keer een week weg ging! Gelukkig komt Senn vanmiddag bij je, heb je in ieder geval lekker afleiding!!! Dikke knuffel! KK: beterschap voor Esmee! Het zit jouw meiden ook niet mee zeg!!! Bedankt allemaal voor de lieve reacties op de foto's!!! Mannetje was er ook erg blij mee! Vanmorgen gezellig met Arinde op verjaarsvisite geweest. Zoontje van mn vriendin werd vandaag 2. Het was lekker rustig vanmorgen daar, want de meeste kwamen vanmiddag. Dus ze konden gezellig spelen en wij gezellig bijkletsen. Op de terugweg heeft Arinde zelf een boterhammetje gegeten in de auto en daarna is ze nog even in slaap gevallen. Thuis kon ik haar zo weer in bed leggen, dus ligt nu nog lekker te slapen. Ze hadden ook de zandbak afgeleverd vanmorgen (bij de buurman, omdat wij weg waren), dus die kan mannetje morgen in elkaar zetten en kan Arinde er zondag lekker in spelen! Ga nu nog even wat strijken, want morgen komt er ook niet veel van terecht, want dan hebben we verjaardag van schoonzus en zwager.
denk het ook.. ze was uiteindelijk 5 over 3 ofzo wakker.. is nog steeds totaal niet lekker.. zooo zielig vind ik dat dan!