hahah nee niet echt, zowiezo komen er bij ons waarschijnlijk geen kleintjes meer bij maar vond het in de zwangerschappen zelf wel erg super!
Karsten kan ook van die lange rukken maken op dit moment en dan ook gewoon weer tussen 19 en 19.30 uur naar bed gaan.
was even naar de supermarkt! denk dat we vanmiddag naar de speeltuin gaan of gewoon even lekker in de achtertuin
Op het KDV zijn ze altijd zo verbaasd dat Karsten zo makkelijk slaapt daar. Je kan naast hem een bom afschieten en dan wordt ie er nog niet wakker van. Terwijl Maarit altijd op het KDV van het minste geringste wakker was en dan ook niet meer kon slapen.
Ik grapte naar mijn collega waar ik mee op de kamer zit (zij was de hele vorige week ziek en nu nog niet lekker) dat er van haar het e.e.a. was blijven hangen aan griep en dat ik dat mee naar huis heb genomen. Denk gewoon ergens een virusje opgepikt.
Zelf doe ik het minimaal 2x per dag, bij Arinde in ieder geval 1x. Soms bij Arinde ook alvast 2x om te wennen voor straks. Heb eigenlijk altijd gehoord dat het minimaal 2x moet, of is dat alweer achterhaald
Onze tandarts heeft liever dat we 's avonds heel goed poetsen dan 2x per dag iets minder goed. Denk dat ik 's avonds gauw 4 minuten bezig ben met poetsen.
Oke, op die manier. Ik doe het 1x per dag echt goed en dan 1x per dag iets minder...doe het vaak ook omdat ik het gewoon een lekker gevoel vind als ze weer schoon zijn