Juli 2008 mama's (Deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hahaha, yep......het was dus zo erg!!!! :D :D :D

Voortaan weer mooi alleen doen, hoef je niks te overleggen en ligt het altijd goed! ;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Vast wel.......maar daar heb ik geen kijk op in dit geval, want 's ochtend is z'n temperatuur altijd heel normaal.... En zoals altijd heeft hij er zelf op zich geen last van ;)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :$ Zo, da's niet niks! :(

Hopelijk knapt ze snel weer op. Veel beterschap voor haar!

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er vandoor!

Fijne avond nog allemaal, slaap lekker voor straks en tot morgen!

5. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nou idd. het is niet leuk om zelf te doen, want het is veel te groot en te zwaar maar dan gaat het tenminste zionder gezeur! ;)

6. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nou ja, liever dat hij er geen last van heeft toch?
    ach ja, hij kwam ook al moeilijk uit de narcose toch, dus wrs heeft hij er gewoon nog een beetje last van en is daarom humeurig. komt wel weer goed!!

7. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    had haar net aan de telefoon en het gaat best goed met haar. ze verveeld zich dood dus vond het wel leuk als we kwamen. Ze vond het ook wle lief dat we voor haar helemaal naar belgie zouden komen. lieverd!;)

8. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    slaap lekker ramoontje!!

9. hey ling

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    haai!

11. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    alles goed met esmée?
    en maureen al helemaal beter?

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    heb gisteren trouwens het album van justin eindelijk afgemaakt en besteld. had een promotiecode voor een boek gekregen en daarvoor mocht ik welk product dan ook kiezen, voor niks!! dus heb nu een boek gemaakt met 68 pagina's extra en uiteraard in het grootste formaat!:$ En een foto op de kaft natuurlijk. geen glanzend papier want dat vond ik geen succes de laatste keer.
    maar helemaal voor niks!! cool he!
    ben erg benieuwd. krijg het vrijdag of volgende week dinsdag ivm de paasdagen.

13. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ben je er nog kk?:(

12

3:x

14. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    miss ben je aan het bijlezen.
    Ik ga er vandoor. lekker vroeg naar bed.
    heb vanmiddag ook al een uur op de bank geslapen. meneertje was zo vroeg vanochtend dat ik het even niet meer trok.hopelijk slaapt hij morgen wel iets langer door :(

15. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    trusten allemaal!!!!
    xx

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Stelletje kletsdozen!!! Alweer deel 5!!!

Heb wel gelezen maar moet eerlijk zeggen dat ik even niks kan onthouden.

Hier nog steeds geen baby, nou ja er is er natuurlijk wel 1 maar die zit nog steeds in mijn buik hahaha. Roeland denkt nu dat hij op de 13e geboren wordt net zoals Julian, ik zei al en je wordt bedankt he mij nog even lekker tot de 13e zo rond laten hopen. Ik hoop maar dat je het mis hebt hahaha.

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik wilde middels een aantal quotes nog reageren op vragen aan mij in deel 4. Maar dat ging dus niet meer, want hij was al dicht :$ . Dus stelletje kletskousen inderdaad :D .

Nu zal ik dus even moeten kijken wat ik onthouden heb.

Senn, misschien is inderdaad een datum prikken in het weekend een optie. En er staan wel foto's van haar kamer op de site van Babypark en gelukkig is de site weer open, dus ik kan ff linken.
    Dit is de boekenkast: Shakery Wit MDF Boekenkast | Babypark
    Dit de kledingkast: Shakery wit MDF Linnenkast D4 | Babypark
    En dit de bedbank: Tienerkamer Shakery Wit MDF | Babypark
    Bij de bedbank kan je het beste even op de kleine foto klikken, dan opent zich een grote foto en als je dan met je muis ergens in de rechter bovenhoek beweegt, krijg je next in beeld. Klik daarop en dan krijg je een foto waarop de bedbank volledig staat.
    Dit is de klamboe: beads flowers
    Maar dan in deze kleur: beads flowers
    Oh en dan komt er natuurlijk uit diezelfde Shakery lijn nog een bedhekje voor.

Kwebbels, Merel eet meestal tussen 19:00 - 20:00 uur, maar meestal wel dichter naar 19:00 uur als naar 20:00 uur hoor. Maar wij zijn sowieso niet zo van de klok hoort. En ik denk dat dat wel de reden is dat wij een heel makkelijk kind hebben wat betreft slapen en eten.

Ling bij wie heb je het album laten maken?
    Ik heb toevallig vorige week het 2e album van Merel bij Albelli besteld. Die hadden wederom de actie 2 dezelfde boeken voor de prijs van 1. Dus weer makkelijk voor later: krijgt zij ze mee en wij houden er ook zelf nog over hier. Dit boek van van de leeftijd van 6 maanden tot 1 jaar. Ik lig wat achter, maar dat komt omdat ik wacht op acties. Maar vanaf dat ze 1 jaar is maken wij wel minder foto's, dus de volgende boeken zullen meer maanden bevatten als slechts 6.

Enne Ingrid: JE MAG GAAN BEVALLEN, DUS WAAR WACHT JE NOG OP. (en de 13e is ook al volgende week, dus dat valt mee, alsnog is deze dan sneller hier als Julian)

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo ik ga naar bed. Mijn ouders zijn net weg en morgen moeten we al vroeg naar mijn schoonouders om met alle kleinkids Paaseieren te gaan zoeken. Jippie.

Doeg allemaal.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kijk goed zeg!

De aanhouder wint.:)

Waar Niels en ik het gisteren over hadden.
    We hebben nog geen tijd hè voor 2 mei?
    Komt iedereen rond 14 uur goed uit?

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Arm ventje.:(
    Maar gelukkig geen koorts.

En die buien zijn misschien zijn manier van verwerken?;)

Deel Deze Pagina