Oh lastig is dat. Indi vind tanden poetsen wel prima eigenlijk. Nu is het meer het melk drinken wat niet echt van harte gaat. En ik vind dat juist ook zo belangrijk.
6 uur..wat een tijd. Heeft ze met Justin vergaderd om die tijd ofzo Gelukkig heeft ze wel weer geslapen.
Ik poets minimaal 2 x. Indi 1 x. Ik heb wel eens een tijd gehad dat ik niet zonder tanden poetsen de deur uit ging. Was meer een obsessie geloof ik. Dan ging ik snachts nog uit bed om mijn tanden te poetsen. Poetste dan zeker 5 a 6 keer per dag mijn tanden (en dan nog snachts) Nu dus alleen sochtends en savonds en als ik snachts naar het toilet moet moet ik ook echt mijn tanden poetsen anders kan ik niet meer slapen.
ja hij moet zijn hoektanden nog steeds en daar is hij al een hele tijd mee bezig dus miss is dat het wel...
Zo ben er ff gauw doorheen gesjeest. Manlief legt Indi zo op bed en ik wacht tot de vaatwasser klaar is dan ruim ik die uit en in...
goed van indi hoor!! je mag met recht trots zijn!!! oh ik heb nu een apie in mijn nek hangen whahahaha hij klimt op mijn rug en nek en valt nu bijna van de bank hij is een beetje druk....dus moe
Hé wat een super berichten zeg! Je wordt vast aangenomen en ze zullen vast heel blij zijn met je definitieve komst.
Bij Karsten krijg ik er met moeite ook maar 200cc in dus 's avonds krijgt hij een flinke bak vla om het weer een beetje te compenseren. Tandenpoetsen vindt Karsten helemaal geweldig. Hij zegt dan heel hard Aaaaaaa net zo lang tot dat ik klaar ben. Vaak doe ik zelf ook met met Aaaaa en dan ligt hij helemaal in een deuk.
Het gaat nu gelukkig iets beter. De misselijkheid is over gegaan in trek en heb vanavond een beetje warm gegeten. Niet te veel gelukkig want ik merk dat mijn maag er nog niet super blij mee is. Voel me nog erg slapjes dus heb besloten om morgen lekker thuis te blijven.
O daar ben ik 's nachts veel te slaapdronken voor om er überhaupt aan te denken als ik al wakker wordt om te plassen.