Nou ik lees in diverse boeken/artikelen dat je vanaf 2 jaar naar 2x per dag poetsen moet en onze eigen tandarts beaamde dat ook eigenlijk.
Goedemorgen allemaal! Hier wel een redelijk nachtje gehad.. Esmée wou gisteravond niet echt goed slapen, werd vaak huilend wakker, maar dat kwam denk omdat het gister iets te druk was 's middags.. Toen ze uit bed kwam, zijn we lekker buiten gaan spelen en toen kwam rond half 3 Christian ineens onverwachts thuis.. Daarna kwamen opa en oma met de MG langs en mocht ze met Christian mee een eindje rijden in de MG (foto's volgen).. Toen opa en oma weer weg moesten, werd ze errug boos, want ze wou continu in die auto zitten en rijden, mja, opa en oma moesten weg.. DRAMA! Dus ben ik met haar naar binnen gegaan en zijn we samen koekjes gaan bakken.. esmée heeft vormpjes uitgestoken en vond het erg leuk om te doen. Daarna ging ik pannekoeken bakken en heeft ze op haar manier ook geholpen. Stoel bij het aanrecht waar ze op ging staan naast mij.. Ze heeft een kinderbeslagkom en kindergarde en spulletjes en deed me steeds na.. Zoo lief.. Toen ik ging bakken heb ik onze kleinste koekepan aan haar gegeven en ging ze meedoen.. Voor Esmée heb ik kleine pannekoekjes gebakken in de vorm van een ster.. Vond ze geweldig en helemaal lekker! Maureen heeft ook heerlijk geslapen van 8-8.. Heerlijk! Die was net naast me aan het spelen in de box en ineens vond ik het verdacht rustig in de box.. Kijk ik naast me, ligt ze lekker op d'r buikje te slapen..
O jee dat is niet zo fijn. Zijn middeltjes tegen maar volgens mij ook best wel wat dus misschien even overleggen met ha of apotheek?
Hier heb ik voor het eerst sinds weken lekker geslapen 's nachts. Mocht van Niels blijven liggen en kwam er pas om 9.45 uur uit. Voel me nog steeds erg slapjes maar dat zal een kwestie zijn van rustig aan doen en blijven eten. De misselijkheid is gelukkig over. Gisteravond heeft er een uur lang een politie helikopter boven de wijk gehangen. We hebben het vermoeden dat er weer een overval is geweest ergens op. Ik riep thuis gelijk o nee toch niet weer de Chinees en Niels was even een stukje gaan fietsen door de wijk en er waren er meer die riepen dat ze het vermoeden hadden dat de Chinees weer het slachtoffer was. Kan alleen nog geen persberichten vinden erover.
Ik ga eens douchen en aankleden en daarna de zolder op om eens wat ana de administratie te gaan doen want dat is me een berg.