vandaag was justin echt lief! hij werd weliswaar beroerd wakker, heel hard huilen en kon hem niet stil krijgen. totdat ik naar beneden ging, toen was het over.??? en goed gedaan op het kdv, niet lang geslapen maar verder oke. en vanmiddag toen we thuis kwmane lekker gespeeld en geknuffeld en goed gegeten. Niet onder douche willen maar toh gegaan, uiteraard, en daarna er dus niet onderuit willen haha echt huilen van woede! gekkie! en nu lekker op bed. af en toe is het echt een geweldig ventje, kan hem ook wel eens schieten maar het is echt een lekker kereltje.Dat doet je moederhart weer goed!! had trouwens nog een vraagje voor de moeders van zoontjes. Ik vind dat justin zijn voorhuidje zoveel is. weet iemand of dit kwaad kan? hij kan wel goed plassen want toen ik het net aan dennis liet zien pieste hij meteen over mijn handen hahahaha dus hij heeft er geen last van!
(B)Engeltjes zijn het af en toe hè Ehm........ik weet eigenlijk alleen dat het goed is zolang ze niet een ballonnetje krijgen als ze moeten plassen zeg maar. Dan verzamelt zich dus de urine eerst voorin, dan vormt 't een ballonnetje, en dan pas gaan ze plassen.... Ik moet bekennen dat ik me er ook nog niet echt in verdiept heb
hihi ik ook niet maar het viel me net gewoon op. het vormde geen ballonetje voor zover ik dat kon zien natuurlijk!!! deed meteen die luier er weer voor natuurlijk!
dat is wel weer een tijd geleden maar ja ik neem aan dat ze het toen ook wel gezien hebben. nou ja als het plassen maar goed blijft gaan!!