meiden ik ga er vandoor. moet morgen weer vroeg op!! trusten voor straks en ingrid ik hoop dat die kerel snel weg gaat/is en anders gewoon die weeen imiteren hoor!! essie succes met uitzoeken van je pakket! als het goedkoper kan waarom niet! ik heb gewoon een zeikerd van een vent die dus goed recht hout wil hebben ookal moet hij dan het dubbele betalen!! zucht.... trusten!!!
wij hebben nu grenen palen (stevigste geloof ik) en het ander weet ik niet. wat er onder valt is denk ik vurenhout en dat slappe spul dus. je voelt het als je het in je handen hebt. het zwiept meer dan dat stevigere hout.
Nou het moet gewoon veilig zijn. Maar met die pakketen van extra dikke palen en planken zal dat toch wel zo zijn, lijkt mij. Enne trusten hoor.
Ik wil sowieso een glijbaan maar een schommel lijkt me ook wel leuk en handig en dan natuurlijk wel 2 schommels want sowieso twee kindjes en verder vind ik een zandbak eronder wel handig maar meer weet ik nog niet.
Anders moet je eens op de site van Jungle Gym kijken. Ze hebben echt leuke dingen hoor: Jungle Gym - Welkom
Zo ik heb zojuist beide leveranciers eens een mail gestuurd met de vraag welk hout ze erbij verkopen en wat de levertijd en verzendkosten zijn. Ik wil dit toch z.s.m. gaan rond krijgen.
Geen dank! Ik vind ze van dit merk er gewoon erg leuk uitzien. En het oog wil ook wat! Het is toch een behoorlijk toestel voor zo'n tuin als de onze.
nou idd wil wel wat leuks in de tuin hebben staan want moet er toch telkens tegenaan kijken. Denk dat ik het wel een leuk kado vind voor Julian zijn tweede verjaardag maar dan moet het natuurlijk wel voor die tijd inelkaar worden gezet anders heeft hij er pas volgend jaar wat aan.
Ah een vervroegd cadeau kan altijd. Kan je op de dag zelf voor het gebaar nog iets kleins geven. Zou het inderdaad eerder doen, want anders kan ie er hooguit nog een maand gebruik van maken.
ja daarom iets kleins kan er altijd nog wel bij. Is ook zo sneu als dat ding er staat en hij nog maar een maand kan spelen en dan de rest van het jaar weer kijken naar hoe het daar staat niks te doen.