jaja t is een knul. namen zijn ook bekend en spreken ook echt al in naam vorm over hem haha. maar heb je nog meer fotos?? wil wel eens zien wat je op die cursus allemaal leert dan
En de naam? die is hier onbekend?? Nou jah, t was pas de eerste Dus t ging vooral over sluitertijd en diafragma enzo.. Maar heb dr wel meer waar ben je geïnteresseerd? Zou ff kiek`n
jep onbekend. nog niet gebruikt. mar kom maar op met je fotos. ben wel beniewd. hier niet zon held met fotos maken hoor. haha
lol, ik dus ook nog niet Daarom ook de cursus Vannochtend ook gemaakt.. Niet omdat ik het nou zo prachtig vind, maar om te oevenen, met de sluitertijd enz enz, om wat "diepte" te krijgen. (Vind het zelf vrij flut)
zo mijn wasmachine heeft weer een liedje gezongen dus mijn wasje is klaar. ga m maar ff ophangen. des te eerder is t weer droog
Hier hangen ook al 2 wasjes buiten lekker!! Succes met de was, ik zou een wakkere Noof uit bed trekken.
Ik ben er weer vandoor meiden. Gun mezelf even niet de rust om te forummen, ligt nog zoveel werk hier te wachten. Tot later maar weer!
ja bij mij hangen er ook al 2 buiten. de derde gaat nu opgehangen worden. handig hoor zon droogmolen. ben er nog stees helemaal gelukkig mee en blijf t en wonder vinden dat ik mijn was nu buiten kan hangen
ja t ruikt heerlijk. ennuh bekent tunnetje. echt van die plekken waar dat hangjeugd te vinden is haha
zo mijn laatste wasje hangt. nu kan er niks meer bij omdat de knijpers op zijn wist niet dat honderd knijpers best weinig kon zijn