Was wel nodig. Het was nl. bijna 1½ maand uitgesteld, dus er zat echt een dikke pels op beide hondjes.
Dat al dat spul in een envelop zit is omdat ik weet dat ik het anders kwijt raak en dan op het moment nog moet gaan zoeken dus heb het vanaf het begin af aan allemaal bij elkaar bewaard. De vk zei ook dat ik die envelop overal mee naar toe moest nemen voor het geval ik ergens anders was/ben en er iets is met de baby dus dat doe ik dan ook heel netjes en ondertussen heb ik er van alles en nog wat bij in gestopt
nou tot nu toe lijkt het nog niet op meer dan wat het was dus zou maar zo weer een rustig weekend kunnen worden
Ja eigenlijk zijn jullie allemaal best wel gemeen, mag niet eens lekker slapen vanacht maar moet gaan lopen puffen. Kan toch ook lekker gaan slapen en dan morgenochtend wakker worden en dan is de baby er gewoon
ze is echt wel blij met haar broertje, hij is degene die ze s'morgens als eerste roept... Baby baby baaaaaabiiiieeeeee mama? en s'avonds wil ze ook eerst nog bij hem op de kamer kijken voor ze gaat slapen ze probeert hem soms nog wel te slaan, maar zie het nu meestal wel dat ze dat wil doen dus gaat ze gelijk naar de gang. maar heb het idee dat het wel steeds beter gaat..
Tjah.. loop je dan.. te puffen en te puffen.. keurig die bevelen op te volgen.. maar geen weeen.. EN DAN? Die mogelijkheid bestaat, vrij kleine kans, maar je weet het maar nooit, aangekleed en al in het wiegje.. (kikker op de deur.. dan komt de ooievaar hem brengen)
Ingrid jij gaat gewoon thuis bevallen omdat het zo snel gaat dat er gewoon geen tijd meer is om naar het ZH te rijden .
Lief! Gelukkig maar! Ze moet ook wennen natuurlijk, t is ook niet niks, ineens je hele huis delen, je papa en mama enz enz.
Dan kan je beter voor het geval dat, die tas ook overal mee naar toe nemen, anders loop je daar weer te wassen
maar eigenlijk zou thuis bevallen ook weer zonde zijn van mijn hele voorbereiding, ben ik eindelijk een keer goed voorbereid heb ik het zeker voor niks gedaan. Kan ook niet de bedoeling zijn toch?!