ik begrijp wat je bedoeld, denk dat iedereen wel krom kan liggen van een wee. Is maar net hoe pijnlijk die is en niet zo zeer waar die zit.
Nou dan zijn de Pfaff's afgelopen en wilde ik af gaan sluiten. Dus ik denk, ik kondig het even van tevoren aan.
Hier is roeland een schietspel aan het doen op de xbox en heb ik twee honden op mijn voeten liggen, krijg zo wel lekkere warme voeten moet ik zeggen hahaha
ow dat is zo irritant. Heb het bij Julian veel gehad en deze zwangerschap ook, wat bij mij een soort van helpt is veel melk drinken en heb standaard pepermuntjes bij me en naast het bed liggen. Zodra ik er in bed last van heb en een pepermuntje neem zakt het namelijk snel af.
Ik ben op zoek naar hele grote theeglazen. En nu had ik vandaag in Druten een glas in een theedrinkzaak die echt voldeed aan mijn wens. Hij was wel 20 cm hoog en ongeveer Ø 15 cm. Maar zulke glazen kan ik dus gewoon niet vinden op het internet :x .
Vreemd want van pepermunt wordt het juist erger . Vanillevla en Rennie's helpen bij mij. En melk inderdaad.
Hier in Assen is een zaak, coffee & tasty en daar verkopen ze echt alles wat met koffie en thee te maken heeft. Misschien dat zij ze wel hebben. Wil anders wel eens voor je kijken.
Nou ik kon de rennies niet vinden en had nog pepermunt en bedacht me toen dat ik de rennies wel een pepermunt smaakje vondt hebben dus uitgeprobeerd en het werkte.
Dat heb ik idd ook, slaap al bijna zittend maar gedurende nacht zak ik naar beneden en dan is het maagzuur er ook meteen
Dan bel of sms ik je of ik neem een foto en stuur die naar je op zodat je kunt kijken of ze goed zijn.
Misschien hebben ze die glazen ook wel bij de groothandel, zal mijn broer eens vragen of hij wil kijken als hij er is.
Zou het zeker gewoon slikken als het helpt, maar bij mij helaas niet. Het wordt er alleen maar erger van.