Kan ik me voorstellen. Vond het ook erg moeilijk toen Niels vorige jaar 5 dagen op Le Mans was en des te blijer toen hij thuis kwam.
Om wat te doen? Om lekker naast je moeder in bed te kruipen zodat hij een luxe ontbijt voor jullie allebei kan maken?
Kan niet wachten op de foto! Wij gaan hem ook maar snel bestellen, zodra ik antwoord heb van beide leveranciers. Op het KDV van Merel hebben ze binnen ook een glijbaan met "sporten" i.p.v. gewone traptreden. Deze zijn van platic en daar klimt Merel zonder problemen op. Maar ja, waar klimt die nou weer niet zonder problemen op. Ze is van de week tegen de (buiten) glijbaan op, op het KDV, naar boven gelopen. En dat is een hoog en stijl ding, van gewoon dat staal waar je ze vaker van ziet. De leidster van het KDV stond echt verbaasd te kijken. Dat doen normaal kinderen van 4 jaar zei ze. Maar Merel heeft volgens haar zoveel kracht in d'r armen dat ze het ook gewoon doet .
Helaas is het uiteindelijk geen bal goedkoper. Onze auto rijdt op benzine van de Tango gewoon bijna 200 km minder op een volle tank als de fuel save van de Shell. Dus weg is je voordeel :x . Voor ons dus nooit geen Tango troep meer.
Vind het trouwens zo leuk dat er weer zoveel zwanger zijn. Niels zei dat ik jullie een paar jaar eerder had moeten vinden op het forum dan kon ik een volgende zwangerschap ook nog met jullie delen.
Ach dat is ook wel weer zo en hij heeft het gewoon verdiend. Ze hebben op zijn vestiging gewoon als een van de besten gedraaid en daar worden ze voor beloond! Feit blijft dat ik er wel tegenop zie. Het langste dat hij weg van me was, was 2 dagen en de nacht ertussen: voor zijn vrijgezellenfeest.
Mja je smste me ook in mijn droom dat je de volgende dag zou bevallen en vandaag is nog niet voorbij.