ik slaap nog steeds prima opmijn buik. anders kan ik niet in slaap komen en bij nikita heb ik t ook volgehouden tot 32 weken.
Daar niet zoveel. Mooi zwembad met whirlpool. Sauna stelt niet zoveel voor. Heerlijk in de huiskamer gezeten 's avonds bij de open haard met een warme chocomel met slagroom. In Steenwijk heerlijk gegeten bij een Argentijn. De dag erna zijn we door de Weerribben gebanjerd. De omgeving is zo mooi daar, kan je echt dagen in doorbrengen.
AUCH, dat was schrikken dan. Hier ook een glijbaan liefhebber, en we hebben er 1 voor huis. Ging hijdeze week ervan af, zat hij op het achterste van zijn kontjemet de voetjes in de lucht. Hij sjoefde zo de glijbaan af op de grond op zijn kont (zit zo,n halve meter van het einde vd glijbaan naar de grond) leek wel grappig, maar schrok wel . Gelukkig liggen er kleine houtstukjes dus hij maakte een zachte landing en heeft zich niet zeer gedaan
O leuk. Als wij dat vroeger deden maakte mijn moeder van grote lappen altijd een tent en leek het net of we gingen kamperen.
Dat weet ik ook niet. Heb een tijdje niet meegelezen en lees zoiezo niet alles. Niet druk om maken, it wasn't you
Wij gaan dan ook meer voor de ontspanning hoor (stukje lopen, op het terras zitten, stukje lopen, op het terras zitten, op het terras zitten, en op het terras blijven zitten , nee geintje)
Dat is een vrijdag uit mijn hoofd gezegd want de 24 komen wij terug van vakantie. Is wel lekker voor ze omdat het dan anders misschien aan de warme kant is voor ze.
nee gaan met z'n tweetjes, en denk met mika nog een midweek ergens naar toe ofzo of een lang weekend.
Knap hoor van haar, dat zie ik Karsten echt nog niet doen, hij heeft pas sinds 2 weken door hoe hij op de bank moet klimmen.