Dat hebben wij hier ook wel eens gehad met goedkope benzine. Daar zit echt kwaliteitsverschil in. Op de een of andere manier verbruik je van goedkope benzine meer dan van een duurdere. Dus wij gaan toch meestal maar voor de duurdere, omdat dat uiteindelijk toch goedkoper is.
Net als bij het antwoord wat ik gaf aan Bloem met moederdag. Toen ik het verstuurde dacht ik dat hebben er vast meer geschreven.
Maar dan wel hele erge ongesteldheidskrampen die ik ook echt weg moest puffen. En later kreeg ik er beenweeën bij.:x Maar echte harde buiken zoals bij Sven en Karsten heb ik bij haar niet gehad.
Eerst maar eens zo proberen en kijken of hij überhaupt nog wel wil vanavond . Gisteren zei hij tegen oma aan de telefoon "ik kom zoveel nachjes bij jou slape" (en stak daarbij 3 vingertjes op ) en in dezelfde zin volgde er achteraan.... "ikke ga nie bij oma slape, ik blijf bij mama!"
Het is (denk ik) gewoon goedkopere benzine van een slechtere kwaliteit. Tja en die fuel save, daar hoor je natuurlijk langer op te rijden gezien de naam.
Je hebt nu toch al een paar keer gezegd dat je het niet zo bedoelde (als zij het zo opgevat heeft). Dan moet het nu toch gewoon voorbij zijn? Dus jij je er niet meer druk om maken en zij ook niet.
O, dus als ik het goed snap, moeten jullie nu weer NL kampioen worden en dan mogen jullie naar het WK.