jep veiling duurde nog 9 minuten . Heb de recenties gelezen en de meeste zijn allemaal positief. Dus heb er super veel zin in. Denk dat ik probeer het weekend van 12 juni te boeken, dan hoeft leon niet te draaien.
Vind weinig schoenen lekker zitten en ook weinig schoenen mooi, dus tja...ligt een beetje aan mezelf, want echt moeilijke voeten heb ik niet eigenlijk
Ik moest die zin 2x lezen om hem te snappen. Ik zat al te denken drumband en fanfare om bij de Shell te tanken .
Alvast veel plezier! Als je gaat boeken vragen ze je of je de kamer wilt upgraden en of je wilt dineren in het hotel, dan kan je daar alvast rekening mee houden. De badkamers hebben alleen een douche.
*lacht even hardop* nou nee die hebben we daar niet voor nodig hoor, we hoeven geen begeleiding naar het tankstation . Maar snap je verwarring wel hoor
aha fijn dat je het zegt . Al zag ik op de site voor 10 euro pp kon je upgraden naar een loggia kamer met balkon en zitje, is voor 'savonds wel lekker (als het weer meezit natuurlijk). Hmm alleen een douche, ben juist een bad gewend . Maar goed maakt niet uit. Denk dat ik daar ook maar een gezichtsbehandeling bij boek voor mij en leon . Moet het dan ook goed doen he als ik wil ontspannen