Als ik niet in de buurt kom van het stadion valt dat misschien mee. Ik kan altijd het nieuws even goed in de gaten houden.
Ben in elk geval Q1 2010 van de Freshmaps even op mijn navigatie aan het zetten voor het geval dat. Laatst waren we in Den Bosch, is die hele ring veranderd. Wij moesten afslag 20 hebben en konden er niet af omdat we op de linker ring zaten. Pas bij afslag 24 ofzo konden we er weer af.
Schiphol - Plattegronden Als je kijkt op plattegrond aankomst/plaza dan zie je 4 aankomst hallen. Welke je moet hebben staat op schermen van de gelandde vluchten dus dat kan eigenlijk niet missen. Hij komt of uit 1-2 of uit 3-4. Dan is het even goed opletten uit welke je hem ziet aan komen lopen.
Oeps...zat nog lekker te reageren in het vorige topic....totdat ik zie dat deze geopend is. Dus dan kletsen we hier maar verder Zit met de laptop op schoot in de badkamer. Arinde zit lekker in bad te genieten Mannetje is de zandbak in elkaar aan het zetten. Wordt wel mooi zo te zien. Kan Arinde dit weekend er heerlijk in spelen. Wordt vast een succes Morgen weer een gezellig dagje. 's Morgens lekker thuis een beetje rommelen en dan vroeg in de middag richting schoonzus en zwager. Daar hebben we dan 's middags en 's avonds verjaardag. Kan Arinde lekker met de hond en haar 2 nichtjes en neefje spelen. Ze heeft het al de hele dag over Norah (de hond) en Hanna (nichtje van 3 maanden)
Wordt vast gezellig morgen. Mmmm laptop en dan lekker in de badkamer zitten. Soms kan een laptop heel handig zijn.
Maar da's ook echt nog niet zo heel erg lang hoor....en zelfs mensen die wel regelmatig in en om Den Bosch moeten zijn, vergissen zich daar op dit moment... (Net als om Eindhoven trouwens)
Heb vandaag een digitaal album voor de jongens in elkaar gestoken.....denk wel dat het mooi geworden is. Kost alleen wel 56............en dan maal 2x want wil ze wel ieder hun eigen album geven, hmmmmmm (eerst Pat maar eens laten zien of die het ook wel wat vindt, voor dat ik ga bestellen). Wil trouwens bij Albelli bestellen....Essie, jij hebt daar ervaring mee, toch? Moet je dat op voorhand betalen en wordt dat dan door de postbode bezorgd of hoe moet ik dat zien? Wilde de boeken eigenlijk op de postbus laten bezorgen (ipv in Bels) maar weet niet of dat kan....
Heb 'm maar in een sopje gezet net...in de hoop dat ie weer wit wordt (en anders morgen maar in de glorix ). Natuurlijk vanochtend de witte was gedraaid