Maar bij Linnielin ben ik nooit thuis geweest dus als zij het over de trap heeft geloof ik dat meteen.
Blijft het ook nog al die maanden in de kast of mag je het zondag al hebben? En nog belangrijker wat is het?
zucht...om moedeloos van te worden zeg en speelgoed werkt ook niet? of een boekje? dat doen we hier ook vaak, dan gaat hij lezen en de dingen zoeken die ik aan hem vraag enm odertussen gaat er van alles dat monde in. tja niet de beste oplossing maar zo komt er tenminste iets in want echt super gaat het eten ook niet maar hierdoor gaat bijna alles toch op.
Ik kreeg vroeger heel veel slagroom al was het maar om heeeeel iets aan te komen. Sven krijgt het ook reglematig en voor hem is het feest. En Karsten wil absoluut geen slagroom alleen als ik het helemaal door zijn vla heen meng.
oh shit man moet je nog zooooo lang ewwachten!!! maar het is het wachten vast wel waard!! leuk hoor!!
dat ik daar nou daarstraks weer niet aan gedacht heb Maar ja, ik heb ook vergeten te vragen of ze naar de stand van zijn voetjes wilde kijken....hij staat -vooral met zijn linkervoet- erg naar binnen als hij op blote voetjes loopt.... Maar kan goed zijn dat dat voor deze leeftijd nog normaal is
brrrrr arm ventje. heeft hij geen keelontsteking oid. dat het slikken hem pijn doet? om miss iets in zijn maag/darmpjes wat pijn doet?
nope........... Ik heb zelfs al geprobeerd of het wel lukt als ik Rick 'm laat helpen....maar ook dat werkt niet
justin vind het wel lekker. de eerste keer niet maar nu wel maar vind het een beetje onzin om het hem te geven. hij groeit volgens zijn curve best oke alleen is het de onderste lijn. nou ja, ik en mijn broer en zus waren ook altijd zo, en mijn neefjes en nichtje zijn OOK zo dus tja, zit een beetje in de genen denk ik
Karsten eet ook heeeeel slecht avondeten op dit moment'. Toetje doen we altijd een 1/2 uur later dan associeert hij het niet meer met het eten. Wat ook niet goed schijnt te zijn zijn melkproducten bij de maaltijd nuttigen dat schijnt opname van vitamines en mineralen tegen te gaan.