ja dat is waar en als ze gaan lopen verbranden ze natuurlijk ook veel meer (hij loopt nu 3 maanden toch?) dus miss is dat in combi met het minder/niet eten dat het zo veel lijkt?
nee buiten. lijkt me sterk dat je ene kind buiten op de trap zet als straf dan is boven miss toch beter!!!
Weet ik toch Deze foto is van iets minder dan een jaar geleden, dus er zit idd veel tijd tussen, maar heb ook recentere waar hij nog wel die lekkere bolle toet heeft.... En het afvallen is al begonnen rond zijn 1e verjaardag (voor de 1e keer).....want vanaf toen moest ik hem regelmatig laten wegen op het CB
Maar bij de jongens van een vriendin van me hebben ze dus bij beiden te lang gewacht....die hebben nu beiden steunzolen (de oudste is 5,5 en de jongste ruim 3)...waarbij bij de oudste de stand van de heup en knie al finaal verknalt is en nooit meer 100% goed kan komen
Neemt niet weg dat ik wel heel erg begrijpt dat je je zorgen maakt om Joost en dat had ik precies hetzelfde gedaan. Ben blij dat ik volgende week bij je langs kom dan kan ik je een dikke knuf geven.
ga zondag weer! ik heb ook ergens gelezen dat een kopje koffie vooraf ook kan helpen tegen spierpijn kan ik dus ook altijd nog proberen. jammer alleen dat ik koffie niet te drinken vind
klopt helemaal hoor....alleen is Joost zijn gewicht al heel lang aan het schommelen/aan 't zakken....
Met 11 maanden woog hij 10,7 kg, met 14 maanden 10,4............en daarna heeft het altijd geschommeld met als max 11,4 met ong. 18 maanden......
ik zag het ja. lastig hoor!! zou me ook zorgen maken hoor. hier werd justin vanochtend wakker met een hele dikke lipo na zijn (2x) val van gisteren. er zit zelfs een korstje boven zijn bovenlip dus wrs is de tand er doorheen gegaan. heb ik wel eens vaker gezien. echt sneu. maar vanmiddag was het gelukkig al een heel end geslonken. hij was vanavond ook zo moe dat hij moest huilen van d ehionger en dus niet wilde eten, maar toch ook wel, en dan weer zelf doen en dan weer niet hihi ik kan daar dan wel om lachen. gek kereltje van me!!
Maak me over het afvallen nog meer zorgen dan over zijn temperatuur idd..... Maar goed...uiteindelijk zal alles wel goed komen . Thanks!
dus ongeveer een kilo er vanaf sinds 3 maanden zo ongeveer? komt wel overeen met het lopen.... maar dat schommelen is ook wel gek...
En wat Ling zegt hij is natuurlijk gaan lopen sinds eind januari. Daarnaast is hij heel veel ziek geweest wat ook de nodige energie kost. Karsten was een paar weken geleden bij de ka ook weer 3 ons afgevallen. Maar op zijn gewicht kan dat prima dus daar maak ik me geen zorgen om op dit moment. Joost zit natuurlijk al op die grens en kan het zich niet veroorloven om nog meer af te vallen.