Hou er rekening mee dat je je vanavond weer een stuk beroerder voelt dan nu. Ik wou dat ik iets voor je kon doen.
Hoe is het met jou verder? Al veel kwaaltjes? Klopt het dat ik las dat je het zaterdag gaat vertellen?
met mij gaat het goed, lang niet zoveel last van kwaaltjes als bij rihanna, geen misselijkheid, alleen erg moe en veel honger (zit nu dus ook aan 2 $) kroketburgers) ja klopt morgen gaan we het aan mijn ouders vertellen want ze gaan morgen op vakantie en die zijn er met moederdag dus niet en op de terugweg rijden gelijk maar even langs mijn schoonmoeder en met een beetje mazzel is mijn schoonzus er dan ook nog
Leuk veel plezier alvast. En ze hebben nog geen vermoeden? Gaan jullie het nog op een speciale manier vertellen?
zo, Maureen slaapt nog ff heerlijk. Esmée is bij de buren, christian is weg en ik lig heerlijk op de bank...
Ik hoop voor je dat Maureen nog even lekker blijft slapen. Dan kom jij ook een beetje tot rust. Is je koorts wat gezakt?
Maureen heb ik om 5 uur wakker gemaakt. vanmorgen was temp 39, tussen middag 37.6 weet niet hoe het nu is, maar voel me aardig goed op het moment.
Fijn dat je je in ieder geval weer een beetje mens voelt. Vanavond de meiden lekker op tijd in bed dan kan jij heerlijk op de bank hangen.