Juli 2008 mama's (deel 6!!!!!)

Discussie in 'De mama's' gestart door essie1979, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat gaat helemaal goed komen. heel miss ga ik nog even naar het feestje toe. ff kijken hoe ik me voel als de dames op bed liggen....

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mocht je gaan heel veel plezier maar denk vooral aan jezelf.;)

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Sen: Ik ben ook benieuwd wat moederdag voor mij in petto heeft. Ik ga maar nergens vanuit, kan het altijd meevallen. :D Manlief is gewoon niet zo'n type wat dan van alles bedenkt zoals een ontbijtje
    of iets. En ik vind dat ook niet eens zo erg. ;)

Liesje leuke foto zeg!

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik vind het wel erg als hij dat soort dingen vergeet.:)
    Maar dat komt misschien omdat ik juist wel aan dat soort dingen denk en het fijn vind dat er op die manier ook aan mij gedacht wordt.:)
    En Maarit is er helemaal mee bezig en Sven ook op zijn manier.
    Ach ik ga het wel merken.;)

Heb je lekker een rustdag gehouden vandaag of ben je toch weer van alles gaan doen?

5. kwebbels

Tja, jammer is het wel natuurlijk als je er zo mee bezig bent. Maar jij hebt ook al grotere kids die er mee bezig zijn, op school een cadeautje hebben gemaakt enz. Indi snapt er nog niks van dus het gevoel van moederdag heb ik ook nog niet echt hoor haha...

Nou we zijn vandaag een dagje met manlief meegeweest! Een ritje naar de haven, toen hij moest laden zijn Indi en ik gaan lunchen in een tentje en op de terugweg heeft ze geslapen dus ging prima. Manlief is nu aan het klussen en ik doe niks meer :D

6. kwebbels

Ik ga Indi even op bed leggen. Die heeft vanmiddag niet zo heeeel lang geslapen dus leg haar lekker bijtijds op bed. Ben er zo weer!!

7. zo, nummer 1, Esmée ligt op bed. Maureen is nog even lekker aan het spelen... heerlijk...

8. over moederdag.. christian is bezig met een moederfiets voor mij. maar kan ook volgende week worden omdat hij deze week (Weer) heel veel weg is.... voor de oma's maak ik een gips afdruk van handjes of voetjes van de meiden. pakketje van de action. 3.69 ofzo. kan je een handje en voetje maken. heb 2 pakketjes gehaald, ook voor ons zelf...

9. kwebbels

Hier ligt Indi ook op bed. Ging gelijk lekker liggen dus die zal zo slapen!

10. kwebbels

Leuk! Balen dat ie zoveel weg is zeg :(

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gaan jullie morgen met de vloer beginnen?

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier liggen ze ook alle 3 net in bed.

Karsten had weer eens 38,4C.:)

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden, daar ben ik ook weer even.

Heb beetje bijgelezen, maar er is niet veel blijven hangen. Ben erg moe van ons dagje weg:(
    Vanmorgen om 9 uur in de auto gestapt en voor we weggingen nog een was opgehangen, gedoucht en naar de bakker geweest. Dus nog wel druk gehad. Daarna naar vriendin gereden en daar gezellig gekletst. Arinde heeft zich ook wel vermaakt met het speelgoed van de baby en toen de baby uit bed kwam heeft ze heel lief voor haar gezorgd door steeds al het speelgoed bij haar te brengen. Ze wilde vanmiddag niet slapen daar, dus toen zijn we maar een uur gaan wandelen in het bos. Daarna zijn we rond half 3 richting huis gegaan. Het was erg druk op de weg, dus was blij dat ik aardig op tijd naar huis gegaan was. Net nog even naar de winkels geweest en nu ben ik helemaal kapot. Dus vanavond weinig meer doen en vroeg naar bed. Morgen gaan we de hele dag naar mijn ouders...gezellig:)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben je al opgetut?:D

15. kwebbels

Nee nog niet. Mijn zwager moet nog even een ombouw maken voor de verwarming morgen en dan als dat gebeurt is moet de woonkamer gewit worden en behangen en dan kan de vloer erin. Maar wanneer dat dus is;)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Passen daar ook nog formaat handen in van Sven en Maarit?:(

17. kwebbels

Was ie ook uit zijn hum?:(

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klinkt als een gezellig dag.:)
    Vanavond lekker met de beentjes omhoog.;)

Begin je al een beetje te bevatten dat je zwanger bent?
    En zei manlief er nog wat van dat wij het eerder wisten dan hij?

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Aai dat woordje even vind ik altijd zo eng met verbouwen.
    Even dit doen en even dat doen en al die evens kosten zo een hele dag.8)
    Ik hoop dat alles op tijd klaar is.

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de kruidvat hebben ze ze nu ook, voor 2,99 per stuk. Weet niet of hun handen er ook nog inpassen;)

Deel Deze Pagina