Ik heb voor Rick en Joost vanmiddag ook sandalen gekocht. Joost vindt ze geweldig. Had ze eerst ingespoten -dus hij mocht ze nog niet aan- maar hij loopt er de hele tijd mee te sjouwen en gaat dan weer zitten en probeert ze aan te doen (over zijn andere schoenen heen )
Nee nog niet, maar ben wel zo weg. Kreeg net een SMS dat ie aan boord is en om 20:10 uur op zal stijgen. Zit sindsdien met tranen van blijdschap in mijn ogen,
Dan zit hij als het goed is nu net in de lucht en jij in de auto. Vlieg elkaar straks maar lekker in de armen en laat hem niet meer los tot jullie in de auto zitten.
Zoiets ja ....maar ik vond het wel mooi om te zien dat ie toch wel steeds zijn eigen schoentjes pakte en niet die van Rick (die stonden ernaast ). En laatst wilde hij dat Rick zijn schoenen aan zou doen en toen meende hij dat 'ie 'm wel effe kon helpen....pakte dus Rick zijn schoen, duwde Rick achterover -die stond bij de salontafel-, pakte Rick zijn voet en probeerde die in de schoen te stoppen
Heb je al een datum wanneer je je auto eindelijk kan ophalen? Misschien is 'ie er 15 mei al dan kan ik hem gelijk bewonderen.
Dan mag ik toch hopen dat ie er al is .....hij staat al 1,5 bij de dealer. Afgelopen vrijdag zijn de kentekenplaten aangevraagd....dus ik hoop hem woensdag of zo op te kunnen halen.