Tjah, je weet dat ze geen eeuwig leven hebben.. Maar t is toch ff appart. Vond het wel een mooie datum, dat dan wel 10-5-10 Ik had niet verwacht dat ze nog JAREN mee zou gaan, ze werd al magerder enz enz, maar zo snel had ik nou ook weer niet verwacht. Nou jah, gelukkig was ze in de buurt, en hebben we dr vrij snel gevonden, heb haar ff afgeborsteld, maar ze ziet eruit of ze ligt te slapen, dus dat is ook wel fijn. (Vooral de positieve dingen zoeken hé haha)
Ha meiden, Daar ben ik ook weer even. Heb een beetje bijgelezen, maar er is niet veel blijven hangen. Anno: vervelend dat je poes vanacht is overleden. Je weet wel dat het kan gebeuren, maar als het dan toch zo is, kan ik me voorstellen dat het wel even moeilijk is! KK: ML is toch op vakantie, of is ze alweer terug? Van Mirrem kreeg ik een PB terug dat ze erg druk is met school en dat er bij haar oma een tumor in haar nier is ontdekt. Dus dat neemt allemaal veel tijd in beslag. Ze is gewoon heel druk, maar het ging allemaal goed. Ook met het slapen van Mees gelukkig! Jullie krijgen allemaal de groeten van haar!!! Daantje: gelukkig dat je ukkie weer voelt! Lastig dat die droom nog zo door je hoofd speelt. Hopelijk kun je het snel loslaten. Heb je al snel een afspraak bij de VK staan? Moederdag: zag leuke cadeautjes langskomen. Hier van mannetje een mooi lingeriesetje gehad en van een Arinde een bbq-kookboek Vanmorgen zijn we naar Den Haag geweest, naar de vogelkelder. Een hele grote dierenwinkel met ook allemaal dieren die je kunt bekijken. Daar kun je echt een hele ochtend rondbrengen, super! Arinde vond het ook helemaal leuk. Op de terugweg heeft ze de hele tijd zitten vertellen wat ze allemaal had gezien We hebben gelijk de spullen gehaald die we nodig hebben voor onze gerbils (woestijnratjes) die we vrijdag op gaan halen. Mannetje is nu bezig om het verblijf klaar te maken, zodat ze er vrijdag in kunnen. Begin nu ook wel de eerste zwangerschapsverschijnselen te krijgen. Heb de hele dag een hongergevoel en het gevoel alsof ik de hele dag niet gegeten en geslapen heb:x Ben net maar even een uurtje gaan liggen, want hield het echt niet meer vol. Nou ja, het hoort erbij he
Linnielin, ml was toch allang terug? die was toch net voor en na de aswolk gaan vliegen? en heeft iemand nog iets van essie gehoord, of heeft die vakantie? hier heeft Maureen vandaag voor het eerst brood gehad. ze heeft gewoon een hele boterham zonder korstjes gehad met smeerkaas. daarna nog 120/4 achteraan. klein vreetzakje...
Sterkte. Zal niet makkelijk zijn omdat het zo onverwachts is. Toch een lid van het gezin wat in ene er niet meer is.
Ben nog nooit in de Vogelkelder geweest. Maar die zit toch op de Oude Haagweg vlak naast de kerk? Dat is trouwens de kerk waar mijn oom en tante altijd naar toe gaan (lekker belangrijk zul je denken ). Vervelend dat je kwaaltjes begint te krijgen, maar het is voor een goed doel moet je maar denken. Ook lekker verwend dus door man en Arinde.
Vogelkelder zit nu op de Kerketuinenweg, volgens mij zit het daar nog niet zo lang. Maar ben verder niet bekend in Den Haag eigenlijk. Maar het is best de moeite waard en een goedkoop ochtendje weg met je gezin