Juli 2008 mama's (deel 6!!!!!)

Discussie in 'De mama's' gestart door essie1979, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mika zit ook nog voorop, vind ik ook nog lekker gezellig ;).

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou net de vaatwasser ingeruimd en aagezet, een wasje gewassen, moet ik zo nog in de droger doen, binnen de ramen allemaal gewassen. en mika ligt nog lekker te slapen. Hoor iig niets door de babyfoon. hoop dat ie deze keer de kleding kast met rust laat

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    hmm dan is t helemaal knap dat hij t voor elkaar heeft gekregen en inderdaad vrouwen kunnen ook een hoop al weten wij t meestal zelf niet haha. zo heb ik gister t slot van de deur gemaakt zodat hij wer op slot kon. was nog makkelijk ook.;)

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hihi soms is het maar goed dat de mannen er niet zijn, kunnen wij onze verborgen talenten nog eens naar voren brengen :p.

Trouwens hoe ver ben je nu eigenlijk? Ook al bijna op het eind of niet?

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland

ja verborgen talenten, hihi
    ik ben nu 28 weken en 2 dagen op weg. dus t schiet aardig op. al valt t me best zwaar door die buikpijn die steeds op komt zetten. ook begin ik t gemis van papa steeds meer te merken en daardoor loop ik ook weer veel te piekeren waardoor ik slecht slaap:(

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    jeetje wat heb jij een hoop gedaan zeg, ik ga vandaag niks doen.:) heb best last van mijn bekken door gisteren dus vandaag een rust dagje. duik ook nog ff mijn bedje in hopen dat nikita ff een uurtje of 2 doortikt. kan ik mooi ff meedoen haha.

tot later meiden

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nog eventjes. Vervelend die buikpijn, dan maar lekker rustig aan doen, je hebt het ook erg druk gehad de laatste tijd.
    Dikke knuf voor je, kan me voorstellen dat het een hele impact op je gehad heeft en nog heeft.

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mwah valt wel mee hoor ;). lijkt meer als wat het is ;). maar goed toch wel weer een uurtje bezig geweest zoiets. ga maar lekker liggen, even uitrusten doet wonderen.

9. hier vanmorgen beneden alles schoongemaakt en stofgezogen, daarna schoonmams op visite gehad.. daarna kids op bed en dingetjes op mp gezet.. toen maureen wakker, broodje gegeven en fles.. daarna esmée wakker en toen snel maureen haar kamer gestoft, gezogen en gedweild.. nu gaat maureen weer op bed en ga ik esmée d'r kamertje doen...

10. Zo, ook weer gebeurd.. Na die tijd ff mn nagels gevijld en gepolijst :D Vanavond ff lakken, anders wil Esmée dat ook.. Maar aangezien dat een duimster is, doe ik dat absoluut niet!

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    jij bent ook druk geweest KK. wordt al moe als ik eraan denk joh:). en wat een leuke fotos van je meissie weer, tof vestje heeft ze ook aan.;)

hier weer lekker wakker. nou ja.... t is maar wat je wakker kan noemen. nikita ging er om 14.00 uur ong in en ik om half 3 dus heb ff lekker 2 uur kunnen tukken. heeft me wel goed gedaan zeg. volgens mij staan mijn ogen nu weer gewoon open ipv in slaapstand haha

12. kijk aan, das ook lekker toch susanne?

ben er voor vandaag maar mee gestopt.. ben nu aan het koken, vanavond nog ff cakeje bakken, kijken of ik dat wel door mijn keel krijg..

morgen dan de wc, badkamer en onze kamer en dan ben ik weer klaar voor deze week, met uitzondering van hier de woonkamer afstoffen en stofzuigen natuurlijk ;)

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    ja is zeker lekker. kon t ff goed gebruiken na al die slechte nachten hier.
    en cake. jummie. ik heb gister appelflappen gebakken( voor t eerst) en die dag ervoor muffins. was ook erg smakelijk haha. hopelijk kun je m door je keel krijgen anders is t ook zo zonde he. en misschien kun je m wel prakken:p

14. ja, beetje slagroom erbij door, wordt het helemaal lekker soppig :D

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

KK: fijn dat het gister bij Esmee toch nog vanzelf kwam. Logisch eigenlijk dat ze er zo van slag van was, maar voor jou wel balen van je mindere nacht! Lekker veel gedaan vandaaag!! En leuke foto's van je meiden!
    Essie: logisch hoor dat je mannetje voor het forum gaat! Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt!
    Esther: klinkt leuk die kamer van Sem. Zal hij vast plezier van hebben! En je gaat al hard richting de bevalling zeg!!!
    Susanne: fijn dat je vanmiddag nog lekker een poos heb kunnen slapen!
    Sann: heb je al nieuws over je kat? Hopelijk kunnen ze er nog iets aan doen!
    Daantje: is Leon ook al weer helemaal opgeknapt??

Zo, dat is wat ik onthouden heb van het teruglezen.

Wij hebben vandaag geshopt en zijn goed geslaagd. Hebben een kast en een bed voor Arinde haar nieuwe kamer gekocht. Waren nu net zoveel kwijt voor dit samen, dan dat we zaterdag kwijt zouden zijn voor de kast. Dus hebben een mooie deal kunnen sluiten! Hebben gelijk matras, dekbed en kussen voor Arinde erbij gekocht, dus zijn gelijk klaar! Spullen komen waarschijnlijk eind juli. Dus aan het eind van de zomer kan ze dan naar haar nieuwe kamer.
    We waren pas om half 5 terug en Arinde had alleen in de auto een klein uurtje geslapen. Dus we hebben gelijk gegeten toen we thuis waren en nu ligt ze dus al een half uur op bed. We moeten straks namelijk nog op kraambezoek bij vrienden, dus dan is het wel lekker als ze nu nog even slaapt. Druk dagje dus! Morgen maar eens een dagje huishouden!!!

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is trouwens het nieuwe bed wat we voor Arinde hebben gekocht:

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Groot gelijk hoor dat je meer tijd vrij maakt voor je hubbie.
    Forummen kan altijd nog.

Je klinkt zoals altijd erg druk maar nu ook wel leuk druk met uitzoeken van nieuwe dingen.:)

Deel Deze Pagina