Ja paturain vind Indi ook heeerlijk. Maar de chocopasta vond ze dus niet interessant. Wat ze ook heerlijk vind: olijven!
Er zijn veel kindjes die olijven lekker vinden! Rick vond ze ook altijd lekker, ik weet alleen niet hoe dat nu is....heb ze nooit in huis
Ik vind ze dus echt niet te eten! Zo'n vieze smaak, bah. Maar manlief vind het dus heerlijk en Indi dus ook
Ja echt wel. Ga het denk ik gewoon maar weer op een zondag middag doen. Manlief is 5 dagen daarna ook jarig dus denk dat ik het maar combineer ofzo. En dan ook maar gelijk een housewarming! Heb ik alles gehad haha. Is jullie huis nu helemaal klaar?
Groot gelijk . Wij zijn zo goed als klaar.... Aannemer is morgen klaar met de dakgootomlijstingen, dan moet de schilder nog effe terugkomen . Het hekwerk moet nog verankerd worden en het tuinhuis ondergaat nog een metamorfose. Oh en we zijn nog bezig met rolluiken voor de aanbouw (waar nog steeds geen gordijnen oid hangen ).... Maar eigenlijk zijn we dus zo goed als klaar
Ja gordijnen en dergelijke ben ik ook nog voor aan het kijken maar dat vind ik zo lastig. Denk dat het rolgordijnen op de kamers worden en in de woonkamer gewone gordijen.
bij de intratuin heb ik een plant voor in de tuin gekocht en ideeen op gedaan voor nieuwe kleur in huis.. in de stad hebben we blokkendoos van dora voor esmée gekocht, potjes voor maureen.. pakketjes op de bus gedaan, enz..
Ik zit gewoon met de bevestiging . En nu gaat het er vooral even om om de warmte buiten te houden zomers en binnen te houden 's winters....dus vandaar dat we naar rolluiken aan 't kijken zijn . Het stoort me verder eigenlijk niet dat er daar niets voor de ramen hangt.....kan ik ook altijd de jongens goed zien als ze buiten spelen .
ja, wil morgen nog even kijken naar een jurkje voor de bruiloft van mijn vriendin.. had een hele leuke gezien.. zal ff kijken of hij online staat...