Juli 2008 mama's (deel 6!!!!!)

Discussie in 'De mama's' gestart door essie1979, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Op die manier.
    Moet Jor ook mee of gaan jullie eerst een gesprek aan?
    Ik dacht dat het nu wat beter ging nu die ene leerkracht weg is?

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb je wel een beetje hulp met inpakken of moet je alles alleen doen?

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Heb tot nu toe alles alleen gedaan. Maar doe het liever op deze manier dan dat manlief en ik gaan lopen kibbelen over wat er weg moet en wat niet. ;) Als manlief aan het opruimen is, berg je dan maar want dan moet alles weg :$

4. kwebbels

Wat ga je doen met koninginnedag Sen? Gewoon naar de stad? Wij moeten verhuizen maar als het lekker weer is (wat ik gehoord heb wordt het niet echt lekker) dan ga ik toch ff kijken hoor. :p

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wel makkelijk om over te verhuizen.:D
    Maar dan is het beter dat je het alleen doet.;)

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    We gaan met zn 2en, Niet met jor, omdat als het toch niet door kan gaan ofzo.. het alleen maar sneu is.

:( De leraares is idd verbeterd, geen klachten. maar t werkt gewoon niet op deze school.

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niels ligt te slapen vanuit een nachtdienst en om nou in mijn eentje in die drukte met 3 kids de stad in te gaan dat zie ik niet zo zitten.:)

8. kwebbels

Oh wat zonde. Ik moet en zou echt wat van die dag meepakken. Koninginnedag is echt mijn dag van het jaar:p Vooral bij jouw in het stadje vind ik het prachtig!!

9. kwebbels

Lastig zeg, hopelijk is het een ''goed'' gesprek (klinkt een beetje vreemd misschien;))

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan is het gewoon tijd dat 'ie naar een andere school gaat.
    En hij wordt vast toegelaten daar want zoals jij hem altijd omschrijft is het een hele lieve sociale jongen.;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb wel tompoezen.
    Kom je die anders hier eten na afloop?:)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga lunch maken.:)

13. kwebbels

Als ik bij jouw in de woonplaats ben wel! Maar dat hangt dus af van het weer. Als het geen lekker weer is blijf ik hier namelijk en dan ga ik maar ff kijken en dan aan de klus in het huis. Donderdag om 14 uur sleutel, kan niet wachten:D

14. kwebbels

Nou de vloer is droog, ga weer ff verder!!

Toedeloe!

15. Een journaliste moet haar zoontje alleen opvoeden; ze weet niet wie de vader van haar kind is. Er zijn twee mogelijkheden: haar ex-verloofde of een dokter met wie ze in een wanhoopsnacht naar bed is geweest. Het kind krijgt leukemie als hij vier jaar is. De hele ziektegeschiedenis maak je als lezer mee: de wanhoop, de hoop, het ziekenhuisleven. Als alleen een beenmergtransplantatie de jongen kan redden, blijkt de enige geschikte donor de dochter van de behandelende dokter te zijn. Een damesroman in een Ierse setting van het betere soort. Redelijke karaktertekening, de sfeer is niet te rooskleurig of te sentimenteel. De ziektegeschiedenis en het ziekenhuisleven worden goed in beeld gebracht. Tweede roman van de Ierse auteur die eerder als verpleegkundige en journaliste heeft gewerkt. Haar eerste roman 'Turning Turtle' is niet vertaald. Geschikt voor een brede lezerskring. Volle bladspiegel, vrij kleine druk.

16. Zo, beide dames liggen ff lekker te slapen.. Was ook wel nodig.. Esmée hangt nou al 3 dagen aan ons. Wil alleen maar met knuffie liggen en duimpje in de mond.. Soms zelfs op de grond, of staand aan de tafel en dan hoofdje op de tafel...

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    je bent een schat! (nu lijkt het net alsof mika tv verslaafd is, maar dat is echt niet hoor ;) ). wat wil je ervoor hebben?

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ohh nu begint hier lekker de zon te schijnen. Vanmiddag lekker op de fiets even naar het werk, moet het nieuwe boek van simone van der vlucht terug brengen. Heb ik 2 dagen uitgelezen. Was echt super spannend en een verassend einde.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan ik me voorstellen dat je graag aan de gang wilt.
    Ik hoor het nog wel.;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb hier ook de hele morgen al iemand die niet te genieten is.
    Je hoeft maar boe te zeggen en het is al janken, eten daar speelt hij alleen maar mee en zodra je maar een beweging maakt om weer op te staan of iets anders te gaan dan is het huilen.
    Meneer ligt nu dus lekker op bed en ben benieuwd hoe lang hij slaapt.;)

Deel Deze Pagina