he dames, Sorry dat ik me zo weinig hier meld. ik ben tegenwoordig echt alleen maar moe moe en nog s moe. Vanmorgen met Ivy wezen peuterzwemmen en was echt helemaal op daarna en kreeg al harde buiken als ik alleen maar opstond van mn stoel. Geniet van de zwangerschap en eht bewegen in mn buik maar zal zo blij zijn als ik me weer een beetje mens voel.
Het heerst weer....... En je zwager kan beter geen risico nemen idd.... Mijn huis is vanaf april ook verboden terrein geweest voor mijn broer....die is niet ernstig ziek (gelukkig), maar heeft vroeger geen waterpokken gehad en geniet nu van een welverdiende vakantie in Egypte. Moet er toch niet aan denken dat hij daar de waterpokken zou krijgen . Hoop voor jullie dat ze ze niet te erg krijgt en dat Maureen ze nog even niet krijgt (die is nog geen jaar en dan loopt ze kans ze nog eens te krijgen )
Pas maar goed op jezelf dat is het belangrijkste. Gelukkig ben je aan het aftellen maar kan me voorstellen dat 17 weken nog lang is.
Zo de avond 4 daagse zit erop voor vandaag. Woensdag mag ik weer en weet nu gelijk wat ik kan verwachten. Zometeen Niels naar het werk bonjouren en dan lekker naar bed. Trusten voor straks en tot morgenavond.
precies, dat dachten wij ook... esmée heeft er wel last van, met name onderaan bij haar edele gedeelte, want daar heeft ze er aardig wat zitten en ze probeert daar ook steeds te krabben.. we hebben gelukkig mentholzalf en poeder en die verdovende zalf van haar aambei hebben we ook een beetje van opgesmeerd.. sindsdien slaapt ze...
ik geloof dat wij meer geluk hadden. Justin had er maar een stuk of 12 denk ik. sorry! Wel enorm vervelend dat ze er zo'n last van heeft. hopelijk kan ze een beetje doorslapen vanacht en wordt ze er niet wakker van. jij ook sterkte!!
Zo, wat ben ik moe. wat een nacht. gisteravond toen we naar bed wouden, werd Esmée huilend wakker. ze had zo'n ontzettende pijn, dat ze het gewoon uit schreeuwde. op een gegeven moment begon ik gewoon mee te huilen. ik kon het niet aan zien. ze geef vooral last van onder. dat jeukt haar heel erg. vannacht heeft ze ook super weinig geslapen, dus ik ook... vandaag rustig dagje...