Arm moppie toch. Hoop dat ze er snel vanaf is. En je bent niet de enige met een slechte nacht. Heb alles bij elkaar maar 4 uur geslapen.:x En waarom.......... gewoon omdat ik niet in slaap kon komen.:x
Die echo gaat vast goedkomen. En er zijn ook genoeg zwangerschappen die geen misselijkheid kennen. Maar ik snap je onzekerheid. Leuk dat Arinde zo dol is op de gerbils. Hebben ze ook een naam?
Jij ook alweer bijna 36 weken. Red je het nog een beetje. Ben benieuwd hoe de ruimtekamer is geworden.
Lekker nog 2 daagjes en dan met verlof. Ga je nog iets doen voor de klas want dit schooljaar zie je ze niet meer.
Ben benieuwd of naomi32 al is bevallen. Ik zie haar normaal dagelijks wel even langskomen maar de laatste week niet meer. Tenzij ze er is op de momenten dat ik er net niet ben.
Over namen zijn we nog aan het denken...maar een beetje inspitatieloos op het moment. Komt vast nog wel
Pffff...ben vandaag echt zo moe Moet me echt vooruit slepen en dwingen om iets te gaan doen. Ben vanmiddag nog wel naar de bieb gelopen en heb net nog even de schoenen gepoetst. Vind het nu wel weer best voor vandaag. Vanavond gewoon lekker met een boek op de bank dan maar. Morgen weer een dag
Net met Niels de kids naar bed gebracht. Karsten helemaal overstuur en alleen maar omdat hij een andere slaapzak aan kreeg. Hij had nog zijn dikke winterslaapzak maar die is voor nu en de warme dagen die voor de deur staan echt te warm. Hij is nu stil dus ik denk dat het wel goed gaat nu. Ben zelf ook helemaal op omdat ik zo weinig heb geslapen vannacht en de hele dag gewerkt heb. Zo eerst nog een tevredenheidsonderzoek invullen voor Sven zijn school en daarna lekker voor de buis tot Niels gaat werken. Morgen ben ik vrij omdat Niels overdag ligt te slapen dus dan kan ik weer lekker meekletsen. Fijne avond nog en trusten voor straks.