Juli 2008 mama's (deel 6!!!!!)

Discussion in 'De mama's' started by essie1979, Apr 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,812
    866
    113
    Noord Holland

klinkt leuk zeg al was t niet naar mij gericht haha;)

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    O ik heb trouwens gisteren de chef van Forensisch een mail gestuurd dat ik bijzonder teleurgesteld was of de gang van zaken.
    Wel op een nette manier want ik zou er nog steeds wel graag willen werken dus leek het niet slim om een onaardige mail te sturen en mijn eigen glazen in te gooien.;)

Ik kreeg dus een paar uur geleden een telefoontje van hem.

Wat blijkt nu.
    De PMA had dus tegen de teamleider gezegd dat hij contact met mij zou opnemen en de zaken afhandelen en op mijn voicemail had 'ie het erover dat de teamleider mij zou bellen.

En waar is het nou op stukgelopen...........
    De PMA vond alles te veel moeite omdat het maar om 6 maanden gaat.:$:x

De teamleider van Forensisch wil mij nog steeds graag hebben en gaat dinsdag (met een andere PMA want die mij zou bellen is weg daar ;)) dat balletje nog eens opgooien. Hij wil proberen of hij me daar dan langer kan laten werken en met uitzicht op een aanstelling.
    Ook gaan we nog een keer de komende weken een bakkie doen dat ook al gaat het niks worden we dan iig op een nette manier uit elkaar kunnen gaan.

Denk zelf dat het op niets uit gaat lopen want ik denk niet dat ik het bij mijn dienst voor elkaar kan krijgen om langer dan 6 maanden uitgeleend te gaan worden en met alle bezuinigingen is zicht op een functie ook vrijwel nihil.:):(

Maar dan nog wordt het dan op een nette manier afgesloten.;)

3. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nu wel een beter gevoel over mijn zwangerschap dan bij de MK. Merk vooral dat ik veel behoefte heb aan eten en dat ik vaak licht in mijn hoofd ben (zal wel weer lage bloeddruk hebben). Verder heel af en toe een vlaagje misselijkheid, maar nog niet echt heel bijzonder. Dus al met al valt het nog mee, maar heb ik wel goede moed;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik bedoelde ook op werkgebied maar dat heb je vast wel begrepen.;)
    Ik hoop voor je dat je volgend jaar een collega treft waar je op werkgebied meer mee op 1 lijn zit.:)

5. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dat klinkt in ieder geval al iets beter. Wel fijn dat je het dan in ieder geval nog af kan sluiten. Hopelijk komt er toch nog uit het gesprek dat je mag blijven, zou het zo leuk voor je vinden!!!!!

Was dat ook een van de dingen waardoor je zo slecht sliep/slaapt?

6. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,812
    866
    113
    Noord Holland
    zo zie je maar dat t dus niet aan jou lag maar aan die stomme PMA.
    hopelijk kunnen jullie er toch nog een functie uit halen maar als dat niet mogelijk is, is t toch een fijn idee dat t niet jou schuld is zeg maar.
    en misschien in de toekomst.... dat er over een jaartje of iets toch wel ruimte is voor die functie voor jou.

7. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,812
    866
    113
    Noord Holland
    fijn dat je je er beter over voelt, alleen lastig dat j wel kwaaltje hebt al zijnze niet zo heel erg. blijft wel vervelend, maar t is voor t goede doel he.;)

8. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,812
    866
    113
    Noord Holland
    nou meiden ik ben er weer ffies vandoor. nikita ligt ff lekker in bed te dromen dus ik ga ff wat voor mezelf doen in de tuin(lees: zitten onder de parasol met een leuk sudoku puzzeltje);)

tot later weer

9. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Groot gelijk...geniet ervan!

10. in het hoogseizoen zijn ze misschien duur, maar begin juni gelukkig niet...
    ja, daarna nog zondags mijn verjaardag en maandags mag ik beginnen :D

11. Zo was ik ook weer..

Net lekker met de meiden buiten gespeeld, daarna eind gewandeld en onderweg nog ff blijven hangen bij een speeltuin waar onze gastouder ook net ff was..

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik denk deels.;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0