Ja logeren daar ivm met het vee . Ze hebben 2 paarden 3 honden, 4 kippen en heel veel vissen in de vijver die verzorgd moeten worden. en ga echt niet 3 keer per dag die kant op, dus is net zo makkelijk als we daar in huis zijn . Maar gelukkig zijn we nu thuis en kan ik weer lekker in mijn eigen bed slapen. Mika heeft me wel aangestoken, ben mega verkouden en mijn keel doet zeer . Straks maar weer paracetamol pakken als ik naar bed ga.
Tjonge zeg, die collega kon bij mij ook de pot op . Dan zijn Leon en ik 3 jaar getrouwd op 1 juni . Gaan we lekker uit eten .
Ik ben er gelijk weer vandoor want ik ga zo X factor kijken maar eerst even de spullen weer op de vloer zetten want Niels heeft net gedweilt. Fijne avond nog en tot morgen.
Kan ze al zelf fietsen? Hier nog niet, komt wel met de voeten bij de trappers maar kan nog net niet met de voeten rond . En het sturen... ben blij dat ik niet achterop zit want dan zou ik misselijk worden waarschijnlijk
ja dank je. Ja dat denk ik ook wel hoor Hoe is het verder nog met jou? Las iets over forensisch onderzoek dat dat niet helemaal goed is gegaan? Heb even snel bijgelezen dus niet helemaal opgeslagen
Senn: fijn dat je toch nog effe een gesprek hebt gehad. Hopelijk komt er toch nog iets leuks voor je uit, en anders wordt het idd op een nette manier afgesloten. KK: leuke foto's van de meiden! Anno: leuke foto's van Noof (en Jor). Daan: fijn dat je weer in je eigen bed slaapt vannacht. Hopelijk knap je gauw weer op!
He Ramoon! Hoop het ook, heb de laatste tijd genoeg gehad . Hoe is het met Joost en Rick? Heb je de uitslag van Joost al?
Rick is gelukkig weer beter en hoeft niet meer te "toeteren" . Met Joost gaat het nog altijd hetzelfde, hoest en "knort" ook nog wat, maar wel al veel minder dan vorige week. De uitslag van de zweettest bedoel je? Die was gewoon normaal, dus ook daar hebben ze niks gevonden (net als bij al het andere ).
gelukkig maar dat daar niets uitgekomen is. Maar je zou onderhand wel willen weten wat hij nou 'mankeert'. En fijn dat rick niet meer hoeft te toeteren . Hier is er nog steeds eentje ontzettend verkouden en flink aan hoesten vooral als ie zich ingespannen heeft, dan bedoel ik rennen ed. Dan moet ie echt 5 minuten bij komen en blijft ie aant blaffen. Ook is ie dan wat benauwd, zal wel van het verkouden zijn afkomen, maar toch.. is nu al een dikke week aan de gang
Effe in de gaten houden maar . En tja wat Joost betreft....ik weet het nu echt niet meer, kan niet meer doen dan maar weer afwachten tot het volgende kinderartsbezoek, en hopen dat zijn longen zich naar behoren blijven gedragen.