Dan is het waarschijnlijk meer van schat, als 'ie dat al zegt, haal je nog even wat te drinken voor me anders mis ik een minuut.:x
Noof ook niet Maar dat maakt de foto`s die wel lukken, juist echt Ik hou niet van die nep foto`s.. en dat is bij volwassenen, en zelfs bij jor, al een stuk meer.
Uitkleden doet Rick dan nog wel, al moet ik 'm wel helpen met zijn shirts (en soms met de knoop van zijn broek, maar dat ligt aan 't soort knoop). Maar aankleden..... (al begint het een klein beetje te komen, hij doet al pogingen om zijn sokvoetjes aan te doen en kan dus idd zelf zijn schoenen aandoen...maar verder zelf aankleden, NOPE!)
Ze vindt het iig leuk, Karsten moet er echt niets van hebben dus dat laat ik maar. De andere 2 wilden ook nooit op het potje. Hij komt wel af en toe in het toilet kijken als ik moet plassen. Niels vindt dat helemaal niks dat ik dat doe maar ik heb zo iets hij moet toch zien hoe het allemaal op een toilet gebeurd.
Noof gaat ook altijd gezellig mee.. Waarom ook niet? Ik heb ook het idee, dat als ze weten wat er gebeurd het minder eng is enzo..
Net als Karsten, die komt vertellen als hij heeft gepoept maar de laatste paar dagen soms ook als hij net een plas in zijn luier heeft gedaan dan zegt hij bah en vervolgens doet hij zijn hand op zijn luier. Nu moeten we dus weer eerst ruiken of hij ook daadwerkelijk gepoept heeft.
Volgens mij typte ik precies hetzelfde alleen met een andere smiley. Maar ook daar zal je wel wat van gezegd hebben dus zeg ik het nu maar vast voordat ik zo die andere quote tegen kom.