Juli 2008 mama's (deel 6!!!!!)

Discussie in 'De mama's' gestart door essie1979, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Beterschap voor Maarit Sen!!

2. kwebbels

Nou hier weer een meevallertje voor morgen, manlief brengt Indi weg. Betekent dat ik meer dan een uur later op kan staan:D

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dank je!

Lekker hoor een uur langer blijven liggen.:)

4. kwebbels

Doet je chef daar helemaal niet moeilijk over dat je thuis blijft? Lijkt me toch wel normaal dat je thuis blijft als je kind ziek is toch?

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou ja, je was iig al weg ;).

Oei....arm meiske!!! Hopelijk blijven haar longen idd schoon. Dikke knuff voor jullie!

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijne avond nog Senn!!

7. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    hallo!

zie dat we verhuist zijn naar een deel 6!! weinig tijd gehad/genomen om de laatste dagen op het forum te gaan. Heb de tuin helemaal zomer klaar gemaakt, hebben van het weekend dus heerlijk in de tuin gezeten/gespeeld.
    Gisteren voor Isabella weer een nieuwe autostoel gehaald, ze was alweer veel te groot voor die anderen.. nu zit ze dus in een stoel met alleen een gordel ervoor!
    Vandaag met haar aan het koekjesbakken geweest, was een groot feest!! Ze vond het echt super leuk, vooral het versieren na die tijd.

Essie super dat Bas weer terug is! Wat fijn dat Merel het tot zo laat nog heeft volgehouden!

KK jeetje weer zieken.. hopelijk houd het inderdaad bij jullie een keer op.. beterschap!

Senn ook beterschap voor Maarit, hoop dat ze nu lekker ligt te slapen!

Liesje hopelijk heb je een goede echo morgen!

en toen wist ik het al niet meer..

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wauw Isabella al in de volgende autostoel!!!! :$ :D (wat voor autostoel zat ze dan in als ik vragen mag?) Ik dacht dat wij met Rick toen vroeg waren.... :D Gaat dat goed, met die grote autogordel? Joost zou zich er volgens mij alleen maar onderuit wurmen ;).

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er vandoor. Fijne avond nog en tot later!!!

10. Zo, was ik ook weer ff..

Met Maureen gaat het redelijk.. Na het slaapje was ze wat beter te pruimen :p
    Vanavond nog wel getempt en toen had ze 38.9, dus ff in de gaten houden.. Lag ze om kwart over 7 op bed, hoor ik d'r rond kwart over 8 over de babyfoon, lag madam met een dikke grijns en dikke poepbroek in bed :D
    Dus verschoond en op bed gelegd, hoor ik d'r om kwart voor 9 weer.. WEER een dikke poepbroek en grote grijns.. :D
    Dus WEER verschoond en ze ligt nu te slapen hoop ik ;)
    Verder niet veel onthouden, heb gigantische hoofdpijn. Ga nog ff beneden tv kijken en dan naar bed.. Anders ben ik bang dat ik vannacht niet slaap door de hoofdpijn...

11. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

oei jee dat weet ik zo niet, maar de schouders zaten al een eind boven de gordels, dus was echt nodig.

Het gaat redelijk, maar ze moet er natuurlijk ook echt aan wennen, ze probeert er inderdaad onderuit te komen en richting Sebastiaan te buigen;) goed opletten dus.

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

hahaha dat luchte volgens mij dan gigantisch op:)

sterkte met je hoofdpijn, en hopelijk gaat het morgen een stuk beter met Maureen

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee hoor gelukkig niet.;)
    Ben wat dat betreft heel vrij als ik maar mijn uren maak en zoals vandaag neem ik een vakantiedag op.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het forum is ook helemaal niet belangrijk als je lekker met Isabella in de tuin hebt kunnen zitten en vandaag koekjes hebt gebakken.;)

Sven is heel nieuwsgierig naar de verrassing zondag.:D

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hebben jullie een lekkere "poe"pvrije" nacht gehad?
    Heeft Mautje nog steeds koorts?

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga Karsten naar het KDV brengen en dan een kleinigheidje voor mijn buurman halen die is vandaag 65 jaar geworden en dan gauw terug naar huis naar Maarit.

Verder hebben de kids een goede nacht gehad, ik alleen wat minder. Ik zit helemaal dicht en ik kan sprayen maar dat helpt maar heel beperkt.:) Ook had ik geen slaappil genomen dus dat hielp ook niet mee.

Vanavond heeft Sven open avond op school, ben benieuwd of Maarit goed genoeg is om mee te gaan.;)

17. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

die heb ik al in de tas zitten:D

18. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

hopelijk doet een dagje rust haar even goed:)

19. zo. even klagen hoor. sliep pas rond 1 uur vannacht doordat ik niet lekker ben. en Esmée werd 6.15 huilend wakker en is giga sjago. Maureen ook huilend wakker om 8 uur. gezellige boel hier en mama giga hoofdpijn... gelukkig is chris om 2 uur thuis, dus dan moet hij zich maar redden met de kids en ga ik slapen... bah!

20. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    hier een goede nacht gehad. Sebas was wel om kwart over vijf wakker, maar Jos is eruit gegaan, heerlijk dus!
    Isabella was om half acht wakker, zit nu even naar het zandkasteel te kijken.
    Zometeen met Sebas naar het CB (het is dat Jos me er vanochtend aan herinnerde anders was ik het dus mooi weer vergeten..)

Deel Deze Pagina