Daan, heel erg , maar ik ga ook afsluiten. Ga lekker douchen en naar mijn bedje. Fijne avond nog, slaap lekker () en tot morgen!
ja dat is echt heel erg . Is prima meid. Slaap lekker! Ik ga denk ik ook zo, nog even wat brood voor leon smeren, die moet morgen met de fiets naar het werk omdat ik de auto nodig heb.
hoi hoi, tjd niet geweest!! sorry!! zag net even gauw voorbij flitsen dat joost zijn gebit compleet is!! kan ik meteen vragen hoeveel kiezen ze moeten krijgen!! justin heeft nog steeds maar 1 hoekstand. de rest komt maar niet nou ja volgt vanzelf!! alles goed hier? zag nog mooie fotos voorbij komen van AN. en de buik én kleertjes van Daan meer weet ik het niet sorry!
goedennacht, beetje laat, maar kan niet slapen... vanavond feestje gehad, was gezellig... christian zijn moeder begon met een kennis over de geschiedenis vanaf maureen haar geboorte en toen kwam alles weer boven bij mij en toen las ik het nieuws hier over die vrouw die overleden is en jullie reacties en toen werd het ff teveel... ik ben ook heel bang geweest om chris te verliezen in die tijd en zag het al helemaal voor me dat ik het alleen moest doen... ben ff verdrieterig... is morgen vast weer over
Karsten heeft ook al een tijdje zijn gebit compleet. Ze krijgen eerst 1 kies en dan tussen nu en 2 1/2 nog een 2e kies. Daarna volgen er nog 2 maar die komen pas als ze naar school zijn.
O meis toch, dikke knuf. Je hebt ook niet echt de tijd gehad om alles te verwerken door alles wat bleef komen. Hoe is het nu met je, heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?
het gaat nu wel weer goed met me... nog wel beetje down, maar ja.. is ook niet niks wat er allemaal is gebeurd... heb heerlijk geslapen verder.. esmée en maureen waren pas om kwart voor 9 wakker!
Ging daar ook het mailtje over? Fijn dat het nu weer wat beter gaat maar hou er wel rekening mee dat het nog wel vaker naar boven kan komen. Je mag me altijd bellen of mailen hè ook als ik aan het werk ben.
snao ik helemaal, hebt ook een hele hoop voor je kiezen gekregen! hele dikke knuf! denk dat dat bij de meeste hier de grootste angst is, dat er iets met je gezinnetje gebeurt... brrrr... vreselijk
had ik toen ik 'er komt een vrouw bij de dokter' keek. dat dat dochtertje zei 'mama ik vind het zo jammer dat je doodgaat', toen liepen echt de tranen over mijn wangen
hihi, lekkere opmerking aan de kassa! (trouwens wat is er bij de bouwmarkt waar die zo opgewonden van werd??? kikt 'ie op boormachines ofzo)
auw!! dat is echt naar... bij mij brak de boor af tijdens de wortelkanaal behandeling. zit nu nog steeds stuk boor in die kies, haha mijn tandarts is vrouw uit polen ofzo, heeft altijd hele vriendelijke verhalen, maar zo'n sterk accent dat je er geen drol van verstaat als ze ook dat mondkapje opheeft
kan me voorstellen dat je kookt van woede, wat een tuthola (zeg ik heel pc) had het gister zelf bijna ook, had bij etos 20 euro bijgepint. krijg m'n spullen in een tasje maar niet mijn 20 euro. Gelukkig was deze wat vriendelijker en kreeg ik het geld wel alsnog. Maar met mijn wazige zwangere hoofd had ik het net zo goed ook vergeten kunnen hebben....
Ze belden vanmorgen op naar Niels. Het enige wat hij krijgt te horen is dat er idd een kasverschil was en dat we het geld kunnen komen ophalen. Geen excuses of iets.:x Goed dat jer er op lette anders was je mooi 20 euro kwijt.