hier had ik ook verwacht dat esmée jaloers zou gaan worden, maar tot nu toe geen teken van jaloezie! ze vind elke dag nog steeds interessant.. altijd maureen overal bij betrekken en kusjes geven en knuffels geven en vasthouden en aaien en spelen... ze is zo bijzonder lief voor maureen van begin af aan!
ja ik laat t weten en inderdaad 5 maanden sorry mijn fout. ben niet al te helder meer merk ik. lijk soms wel de verstrooide profesor. (of hoe je t ook schrijft)
begrijpelijk hoor dat je t eng vindt, zou ik ook hebben denk ik als ik in dat zelfde schuitje zou zitten
@lisette, ik heb eerst gevloeid en daarna pas na 8 weken ongesteld, dus ongeveer met 10 weken werd ik ongesteld weer...
gelukkig maar, ik hoop dat Isabella daarin gewoon een uitzondering is. Nu is het ook kusjes geven, knuffels, en vaak willen kijken en samen spelen.
kan me voorstellen dat je dat best eng vind.. maar dan weet je misschien wel meer over hoe je er mee om kunt gaan.
En aan de andere kant zou het wel eens tijd mogen worden met die spiraal dat ik ook tot de gelukkige groep behoor die niet meer ongesteld wordt.
Niet echt iemand waar ik mijn kids naar toe zou doen. Ik hoop dat je nu een leukere en betere gastouder vindt.
Kan me voorstellen dat je daar niet zo blij mee bent inderdaad. Hopelijk kunnen ze nu een betere gastouder voor je vinden
Kan me voorstellen hoor! Krijg je dan een gesprek ofzo? En wanneer gaan ze bij Niels nu actie ondernemen, of is dat al aan de gang?
Ik was het met Maarit en Karsten alweer binnen 2 maanden, geloof 6 a 7 weken en met Sven na 3 maanden maar hij heeft eerst 5 weken borstvoeding gehad.
Zo, ik kan weer wat van mijn lijstje afstrepen. Heb net even de laatste dingetjes voorbereid voor de schoolreis van volgende week. Altijd toch nog een heel geregel op het laatste moment.
meiden ik ben er vandoor, ga me klaar maken om naar de vlos te gaan. stukkie fietsen met die kou brrr.
tsja ze leek heel leuk in het begin maar 1 negatieve ervaring ermee betekent natuurlijk niet dat ze allemaal slecht zijn.. Ik hoop dus dat we inderdaad een goed en betrouwbaar iemand zullen vinden, neem er nu dus goed de tijd voor