Ja is leon nu aant doen. Hij kan sinds vandaag dus ook onder de deuren open . Dus die gaan morgen omhoog
heb niet veel tijd, eten staat op maar wou even op daantje reageren, wij hebben hier een traphek voor haar eigen deur kan ze in dr eigen kamer rondlopen maar er niet uit. Kast is afgesloten kan ze ook niet in. En als ze een keer dr bed uitgaat gaat ze er vanzelf wel weer inliggen. Gaat hier eigenlijk prima.
Karsten heeft weer bijna niet gegeten. En na het eten wat het alleen maar fiepen dus ik had al zo'n vermoeden dat hij weer niet lekker was, (ook al ging het de hele dag op het KDV goed ) maar wat wil je met 39,2C. Hij ligt nu lekker met een zetpil in bed.
Dat kan dus echt enorm verschillen. Met een tweede hoor ik ook regelmatig verhalen dat ze pas ingedaald waren vlak voor de bevalling.
En zolang het kan en je voelt je er goed bij zou ik het gewoon lekker blijven doen. Wat voor sport doe je?
Om met je laatste zin te beginnen, daar krijg je vanzelf een ritme in. Volgens mij kunnen ze ook een spiraal plaatsen als je ongesteld bent. Vaak willen ze afwachten want dan weten ze zeker dat je niet zwanger bent. Fijn dat het met Milan zo lekker gaat. Ik kan niet wachten om het in het echt te zien. En hij moet niet te hard groeien want dan kan hij het pakje niet meer aan. De poepfascinatie van Julian gaat gelukkig vanzelf weer over. Het komt alleen weer een keer terug met een jaar of 4 a 5 en dan vooral tijdens het eten.:x Ik mag wel oppassen als jullie komen, voor ik het weet heb ik van Julian een blauwe plek te pakken.
Rare snijboon die vent.:x Je kan maar beter niets zeggen, tegenwoordig heb je voordat je het weet een klap te pakken.
Ik snap de zin niet helemaal maar ik begrijp dat er morgen nog meer maatregelen genomen moeten worden.
Ik ben echt aan een paar dagen vrij toe. Ben ZO moe dat ik gewoon shakey op mijn benen sta. Lekker op tijd naar bed en zaterdag kan ik uitslapen.