Hier een wisselende maar toch aardige nacht. Om 0.30 uur werden we wakker van Maarit die in de gang stond te spugen. Ze had zo dorst dat ze zelf naar de badkamer was gegaan en een hele beker water had gedronken. En op het hele kleine stukje van de badkamer naar het toilet kwam alles er alweer uit. Niels de vloer dweilen (was alleen nog maar water gelukkig) en ik Maarit schoonmaken en verkleden en daarna weer in bed gelegd. Om 5.50 uur was Karsten aan het huilen, daaris Niels naar toe geweest en om 6.20 stond Maarit aan de trap die wilde echt wat drinken. Maar ze mocht van mij niet eerder wat drinken dan bij het ontbijt. Ik heb haar een zetpil gegeven want ze had weer 39,7C en daarna lekker ingestopt. Toen heb ik om 7.30 uur Sven eruit horen gaan naar beneden en ik heb tussen het snurken door van Niels nog even liggen soezen tot 8.40 uur toen wilde Karsten graag uit bed. Om 8.45 kwam ook Maarit uit bed dus dat kwam mooi uit. Karsten had 36,3C en Maarit 37,4C maar ze begint nu alweer flink op te warmen. Moet haar alleen wel afremmen met drinken want dat kunnen we maar beter rustig opbouwen.
Hij heeft iig geslapen van half 8 tot half 8, zonder te hoesten, kuchen, kreunen of huilen...... Voor de verhoging is ie ook niet bedoeld hoor.....echt puur voor zijn luchtwegen.
hmmmm...klinkt toch niet echt als een hele fijne nacht.... Ik hoop dat jullie komende nacht iig een betere nacht zullen hebben!
Ben er ook gelijk weer vandoor. Moet nog wat dingetjes halen voor het feest van morgen (een dubbele verjaardag -beiden 60 jaar- en dan ook nog samen 40 jaar getrouwd...dus reden genoeg voor een feestje). Tot later!
Dan ben je al een heel eind denk ik. Met de verhoging valt prima te leven. Nu nog even wat aankomen en dan komt alles goed.
pfff nog 1 bende hier maar heb geen zin. meneertje was al om 6 uur wakker vanochtend en heeft nog even bij ons glegen maar om half 7 vond hij het genoeg. dus zit nu brak op de bank want hij is uiteraard ook al om 10.45 uur in de auto in slaap gevallen. tis dat ik nog zoveel moet doen anders was ik gaan liggen hoe is het hier verder?
ik zag zoiets ja!! balen zeg. is maarit alweer een beetje opgeknapt? en was karsten of sven ook ziek? of alle drie??
Maarit is nog steeds een hoopje ellende maar ze houdt ze slokjes water iig binnen vanmorgen dus dat is een goede vooruitgang. Sven gaat het goed mee en Karsten lijkt aan de beterende hand. Er kwam net heel lief een klasgenootje van Maarit een mooie knutsel brengen omdat ze ziek is. Ze is verder niet binnen geweest, ze heeft het door de brievenbus gedaan.