Hoi hoi, Arme marit, wat een zielig dametje! Sjoos is echt gegroeid! Wat een haar!!! Lekker ding, begint volgens mij steeds meer op Rick te lijken (maar ik ben scheel ) Hier een leuke dag gehad, Jor is/was jarig, maar die ligt al lekker in bed, het bezoek was weg, en hij heeft een nieuwe tv, dus die is een filmpje aan het kijken
Zo, vanmiddag met zn drietjes het bed opgezet en het oude bedje weg gezwaaid.. dada, zwaaien, enz. Zooo lief! Daarna samen een dekbed en dekbedovertrek gekocht.. Vanavond na het douchen nog wat drinken beneden gehad en rond half 8 lag madam op bed en ging niet huilen of wat dan ook, maar ging gelijk liggen... We hebben trouwens wel de open kant naar buiten gedaan, zodat ze er ook niet overheen gaat klimmen.. Kregen we als tip... Dit is het bed trouwens: IKEA | Logeer- en stapelbedden & hoogslapers | Slaapbanken | TROMSNES | Frame bedbank Maar ze is nog steeds stil en helemaal niet gehoord.. Maureen lag om 7 uur ook al te slapen
lekker kk! Misschien was ze er wel aan toe? trouwens wie weet hoe ik de sd kaart van de camera op de pc kan zetten? Hij pakt de kaart niet, maar als ik die er weer uithaal dan pakt ie wel kan de map ook openen maar daar zit niets in. Duw ik het kaartje weer terug gaat ie weer weg. Snap er niets van
Arme Maarit, beterschap voor haar!!! Wat is Joost idd groot geworden!!! Anno, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Jor!! KK, wat goed van Esmée! Blijkbaar was ze er echt aan toe, kleine kindjes worden groot *snik snik* Daantje, kan je niet gewoon de camera aan de computer leggen dmv een kabeltje?? Wij hebben een canon d500 (ofzoiets) en daar zat een link kabel bij waarmee je het aan de computer kan verbinden en foto's kan overzetten. Anders is het volgens mij gewoon de sd kaart in de computer stoppen (of in zo'n speciaal kastje) en dan onder computer waar je schijven staan het openen. Succes!
Ze werd net weer wakker met 39,7C dus dat houdt nog niet echt over. Maar ze heeft niet meer gespuugd en ze wilde zelfs op haar Nintendo dus in dat opzicht gaat hetw el iets beter lijkt het.
Jor nog van harte met je verjaardag en zo te lezen ben je flink verwend! An nog van harte met je zoon en je 2e lustrum als mama!
Ziet er leuk uit! En hoe is haar eerste nacht gegaan? Heeeeel veeel plezier met de kerkdienst straks!
Ik heb verder heerlijk geslapen. Ik lag er laat in om 23.10 uur en werd pas om 7.30 uur wakker omdat Sven zachtjes naar beneden ging. Laat ik me maar eens gaan aankleden.
Ze had vanmorgen nog 39,7C bij het opstaan maar i.p.v. dat ze alleen maar ligt op de bank zit ze al de hele ochtend en ze is een stuk alerter. Dus het lijkt langzaam iets beter te gaan. En ze heeft sinds gisteren niet meer gespuugd dus dat is ook al heel wat verbetering. Hoe is het met jou? Al tekenen van een aankomende bevalling? Moet de telefoon al mee naar boven?
Goedemorgen.. Was ik ook weer.. Kerkdienst is goed gegaan Senn! Was erg tevreden. Hier een supernacht gehad.. Esmée werd pas om 8 uur wakker.. En ze ligt nu weer te slapen in bed.. Vanmorgen hebben we Esmée naar Maureen gestuurd om haar wakker te maken.. Heerlijk is dat.. Hoor je echt gegil vanuit Maureens kamer omdat ze om elkaar lachen...
Leuk zeg! Hier ligt Karsten ook te gillen van het lachen in bed als Sven of Maarit bij hem de kamer oplopen. Mooi dat de kerkdienst naar wens was, dus je mag het nog eens een keer doen.
fijn dat het iets beter met haar gaat! Hier gaat alles goed! nog geen slijmproppen, brekende vliezen of andere signalen, alleen een superdruk ukkie die mijn buik alle kanten op duwt dus telefoondienst is denk ik nog niet nodig, but you never know vrijdag bij vk geweest en het was nu ingedaald en met de goede kant naar het zuiden, dus da's wel fijn
heb trouwens nieuwe luiertas besteld van little company, die andere was wat te klein al voor 1 uk, laat staan voor 2
ja zat dus idd een kabeltje bij. hoezo blond . Heb ze al op de laptop staan en verschillende beetje bewerkt nog en ze staan op hyves . Dus diegene die benieuwd zijn kijk maar op mijn hyves.