Zo, Maureen ligt heerlijk te spelen en Esmée is WEER zonder mopperen in slaap gevallen in d'r bed.. Ben daar zo blij mee.. Dan was ze er ws gewoon aan toe...
Ja, ben ik ook wel erg benieuwd naar.. Jammer ook dat we maar zo weinig horen van Mirrem.. Ben wel benieuwd hoe het met haar en Mees is...
Je kan Mirrem een PB sturen daar reageert ze geheid op. Weet niet of Kwebbels alweer werkend internet heeft.
hoi allemaal, lees nog altijd mee maar het reageren is soms beetje moeilijk....twee kids onder de 2 is nou eenmaal lekker druk!! hihihi Volgende week zit mijn verlof er alweer op....beetje dubbel gevoel....ene moment heerlijk om ook weer even met andere mensen ( volwassen) en zaken bezig te zijn, maar ook weer spannend hoe mijn kleine Noah gaat reageren! Zag weer een aantal zwangere erbij gaaf hoor!! En KK groot bed voor Esmee wauw wij gaan binnenkort ook overstappen met Senna want dan heb ik ledikant nodig! Ben benieuwd! Hier heeft Senna trouwens de waterpokken...hebben hier al meer kindjes dit gehad??? Ik vond hem nog best klein maar ja!! Iemand nog tips voor de jeuk? xx Nina
Ha dames!! Heb vanmorgen een mooi klein kindje met een KLOPPEND hartje gezien!!!!! Heerlijk hoor! Ze denkt alleen dat ik wat minder ver ben, maar goed, dat maakt me niet uit. Over 2 weken weer een echo om de termijn te bepalen Bedacht me alleen net dat ik de echo niet mee gekregen heb, maar ja, dan over 2 weken maar Ga nu maar gewoon genieten
Ik ga hier een stinkerd verschonen en die op bed leggen en dan zelf ook nog even slapen zolang Milan het me gunt.
Esther, ik hoop dat Jacob en jij eruit komen!!!! Als je er over wilt praten of gewoon wil kletsen weet je me te vinden he!!